SÅ kul..

..vare att Ranelid vann i Schlagern igår..

 

Denna jävla freakshow vägrar jag kolla på men efter alla reaktioner igår och skriverier om hans vinst så var jag ju tvungen att se det.. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW va kul det var.. jag garvade som fan.. Såååå bra.. Det bästa var ju när han typ sjöng två strofer å sen ba JAAA KÄ*RLEK JAAA JAAA KÄÄRLEK stod å vrålade, fantastiskt.. Skitkul..

 

Det här är nästan lika roligt som när Lordi vann, ett fett fuck off till denna freakshow, eller ja, ”tävling”.. ”Riktiga” artister grät ut att det var skandal att inte dem fick gå vidare ist. För Ranelid.. Haha.. Skitkul det med..

 

Jävligt skoj att Ranelid fick in stranden du, jag och havet vi IGEN.. Jösses, han kör ju den typ varenda gång.. Det är en fin skrift men hur många gånger ska han köra den (asg)

 

Nu hoppas jag han vinner hela skiten, DET vore fan i mig fantastiskt på riktigt!

 

Ruggigt ös på Ankaret igår, var inte alls tänkt att jag skulle dit, men så blev det.. OOOooofff...

 

DIF Hockey fortsätter vara världens mest skitnödiga lag och får mental kollaps om man släpper in ett mål.. Det hände i alla matcherna denna veckan.. men men.. Får se hur de går.. Ja jo, jag tjatar om att de har de i egna händer, så ere ju, bara hoppas att de kan vända, de ser för jävligt ut just nu..

 

Apropå freakshow började Big Brother ikväll, haha, jag kan ju inte låta bli att titta på det.. Blir intressant såklart.. Tenny kan bli en klassiker.. Om man hör vad han säger, haha =)

Temperaturen fortsätter stiga, verkar inte behöva understället nå mer.. Skitskönt..

 

Nya Thåström växer, blir en hel del av den i veckan här inför konserten på söndag..

 

Träningen idag blev ju inställd då för partajet igår.. Blir imorrn och onsdag istället.. Kanske söndag, får se.. På lördag lär ja va helt slut då jag ska på 30-årsfest/middag på fredag kväll.. Stökigt värre haha!

 

Spring training började idag.. SÅ smått så närmar den sig, baseballsäsongen..

 

Såg om ”Moneyball” idag, kalasfilm!

 

Kanske barnkalas på lördag.. Hmm, får se hure blir med det.. Ken är klockren, han vet att jag inte vill gå på barnkalas men sa att ”Ja, vill du komma förbi får du ju det men du måste inte..”.. sånt gillar jag..

 

Fick tillbaka ESPN America i veckan, väldigt trevligt =)

 

Näää snart midnatt, packa träningsveckan, bädda sängen, försöka somna till ”Fotbollskanalen”.. Godnatt då!


Kommentarer
Postat av: Adde

Haha vad fan ska du göra på barnkalas vara clown eller :)

2012-02-20 @ 12:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0