I don't exist when you don't see me...

..sjöng Andrew Eldritch bl.a. i låten ”When you don't see me” ikväll på Münchenbryggeriet när Sisters Of Mercy bjöd på najs konsert.. Stället var packat som attans, några brudar hade partikonferens och förtjänade smisk men jag e ju så jääävla väluppfostrad så man gjorde inget..

 

Fick bäjsbåll-spelet ”MLB2K11” i veckan til PS3.. ASSVÅRT ere minst sagt.. Torsk 24-0 i första matchen, braaaa där Mackish!!! Men ja, ändra till rookie idag, har inte vunnit än.. kampen går vidare mot datajäveln!

 

Friskis i Farsta ÄGER! Friskis i Hornstull SUGER!!

 

Två fönster julskyltade, både för väldigt bra respons, himla skoj.. Tredje blir klart i veckan innan första advent, GÄSS!!!

 

Mossan är å tränar å äter mat i Egypten, soft, jag tränar å äter mat i Farsta, funkar det med, haha...

 

Olssons igår med Adde.. Vitlöken hänger i.. NAAAJS!

 

Mitt kära bejsbåll-lag har fortfarande ingen manager.. Börjar kännas lite frustrerande.. men men.. När de signade Terry Francona 2003 gjorde dem det först den 3/12.. Och 2004 vann de World Series, då första gången på 86 år.. Det får gärna hända 2012 oxå..

 

Efter blivit förnedra av Gnaget i måndags vann DIF två matcher resten av veckan.. Bra där.. Frölunda borta på tisdag å Växjö hemma på JÄVLA SÖNDAG kommande vecka.. Hoppas det inte blir några epilepsi-anfall på läktaren på söndag, usch va otäckt det var i onsdags, fiiifan..

 

Lön på fredag ere visst oxå, MEN DE e väl kul..

 

Näääe fan trött e jag och vet i fan vad jag ska skriva mer..

 

Nutty nutty!


Kommentarer
Postat av: Goude

JAAAA meEEEn VIST ere kul med LöööNN på Fredag JOhan MAcke!

2011-11-21 @ 09:40:35
Postat av: Mossan

Jag äter, tränar, dricker vin och röker vattenpipa på min träningsresa...!

2011-11-21 @ 14:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0