Har inte jättemycket att säga..

..ikväll men måste ju uppdatera med lite iaf så.. Here goes..

 

Fram till 2011 var stjärnrelievern Jonathan Papelbon Bostons closer i flera år och jag trodde och hoppades han skulle signa nytt kontrakt.. Resultatet av dem tanakrna.. ”Paps” klar för Philadelphia i fredags.. Mors och goodbye oxå.. Kommer kännas skitkonstigt för mig, och många andra att se nån annan försöka komma in och stänga matcherna men vafan, new direction.. Vad kan man göra liksom..

 

Apropå baseball, DENNA FANTASTISKA SPORT SOM JAG INTE FÅR SE PÅ FEMTIELVA JÄVLA DAR, så lirade jag det på Kinect igår.. Askul, skitjobbigt.. hahaha..

 

USA.trippen 2012 börjar ta form, bokade hotell för mina tre nätter i New York här i veckan.. Hittade något som verkade kanon och fick för ganska bra pris iaf.. Nu ere två delar kvar.. Flyget från N.Y. Till Boston och även hotell i Boston.. Det lär fixas antingen i slutet av december (efter jul HINT HINT!!!) eller i början på nästa år..

 

Helt underbart i ”Vem kan slå Filip och Fredrik” när de skulle åka i sulky med en häst framför och hästen SKET istället för att vilja gå framåt.. hahaha =D

 

AIK-DIF på Globen imorrn.. Jag kollar hemma med Adde och förhoppningsvis chefen.. Det blir hockey, klippa/trimma håret och tvätta på en å samma gång.. Ösigt värre.. För övrigt skit med hockey onsdag-fredag oxå..

 

BLÅSBOLL! ASBRA! Hahaa..

 

Middag med mamma och syrran på torsdag, trevligt!! Tur att man tränade 3+1 gång denna veckan då det nog bara blir 2 nästa vecka..

 

Väntar ivrigt på nya Kate Bush-skivan!

 

En del julklappar är inköpta och planeringen är kanske inte i FULL GÅNG men iaf... Kan bli bra i år.. Det brukar ju bli det, ekonomin känns rätt bra så det inte ska behöva bli nå otrevligt..

 

För er som känner mig vet ju att julskyltningen på jobbet och speciellt ”mitt lilla fönster” är närmast sjukligt viktigt för mig.. haha, likaså i år, då stenansiktet piffade och fixade i flera timmar innan jag tillslut blev nöjd.. Fokuseringen var enorm, helt slut efteråt, haha, låter ju både dumt och konstigt men vafan.. Tillfredställelsen när det faktiskt var klart var jävligt najs.. Två fönster kvar, MEN, det viktigaste är iaf klart.. Iaf för mig =)

 

Vill gå på Olssons igen.. HMM, kanske till helgen? ”Viitluuuuurrrk!”

 

Spännande avslutning på Falcons-Saints nu.. JAJA det är inte lika viktigt längre men heja New Orleans föööffan!

 

Man vill ju inte bli gammal när man hör om Carema.. Fiiifan..

 

Väntar fortfarande på mitt baseball-spel till PS3.an.. Är skitnyfiken asså.. Hoppas det kommer i veckan nu, annars får man fan skriva till Amazon å undra vad som har hänt, hmm!

 

Jaaarå, Saints vann i förlängning, ooof det var spännande! =)

 

Haha ooooooerhört spännande slut när Fredrik och Filip vann igen.. Jösses.. Hehe..

 

Vet inte om det blir nå blogg nästa söndag, ska på Sisters of Mercy på Münchenbryggeriet på kvällen och vet inte när jag är hemma.. Men men får se..

 

Nu ere slaggatajm snart, hare bra dårååå va..


Kommentarer
Postat av: Mossan

Näedu, närman läser om Carema blir man glad att mormor och morfar vilar i sin himmel och hade det riktig bra innan de kom dit! Kram

2011-11-14 @ 07:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0