Kampen fortsätter..

..mot allt.. typ..

Men kanske främst mot min egen kropp.. haha.. Träningen ahr gått rätt bra i veckan.. Tis-ons-tor och lördag.. varannan gång cykel/sim och sedan styrketräning.. Ska dit imorrn oxå, vet inte riktigt va jag kör imorrn, styrka kanske, känns bra å ha byggt upp ett nytt pass med de.. Lär ju va asmycke folk i bassängen imorrn.. Vill hem å hinna se 3:e perrisen mellan Frölunda och DIF oxå.. Vägde mig efter gårdagens pass, minus 1,5 kilo från de gång ja vägde mig måndagen veckan innan.. OKEJ de kan bero på hur mycket man ätit, svettats ur, druckit osv osv ÅSSÅ VIDARE VAAAA men de känns ändå bra..

 

Det har oxå gjort att jag kännt mig piggare och orkar mer, vilket är tur då det varit en närmare mardrömslik sov-vecka med många oroliga nätter med syner å idéer å paranoia å allt va de heter.. Hoppas dock det ska bli bättre...

Frölnda-DIF imorrn alltså.. Man kan ju bara hoppas att Djurgårn är bättre imorrn än vad de var igår, herrejösses va pisk vi fick av Brynäs.. AKEJ de blev bara 1-2 men DIF var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bleka.. Utklassade genom hård forecheck och högt försvarsspel.. Brynäs spelade alltså SKITTRÅKIGT men de gick inte att inte vara imponerad av deras förmåga att helt ta bort Djurgårns offensiv.. Tärande, men, imponerande..

 

Well well, ny fight imorrn, man får hoppas =)

 

Fullspäckad vecka som kommer även denna gång..
Måndag: Jobb, träning
Tisdag: Jobb, träning
Onsdag: Jobb, träning
Torsdag: Jobb, DIF-Södertälje, Hovet

Fredag: Födelsedag (hej å hå!), Jobb, middag hos mamma
Lördag: Ev. Träning, tror de iaf, sedan herr Gustafsson på besök, försöka köpa Boston Red Sox-plåtar och fest på kvällen..

Söndag: HEEEEEEEEEEELT FÄRDIG, å tvätt, hahaha, JA, det är ju söndag...

Efter att igår ha jobbat, tränat, ätit middag och varit på hockey (FULLSPÄCKAT!!!) åkte jag hem till Johan å Anna i Hallunda å firade Anna.. MYYYCKET trevligt vare.. Fick spela NHL 11 mot Johan oxå, å fick nästan lite blodad tand å suttit å lirat NHL 10 här hemma ikväll.. Gick sådär, hahaha.. Det var en trevlig kväll iaf.. Dem är roliga dem =)

 

Pelle å Ia visade idag stor omtänksamhet då jag i förtid fick min födelsedagspresent, då Ia ska åka bort i två veckor.. En VIT Motorhead-tröja, jisses vad glad jag blev.. Tycker om dem massor =)

 

lite läskigt i veckan när jag upptäckte att jag drabbats av typ, kolhydrats-brist.. Funkade tydligen inte att träna, iaf för mig, ganska hårt och försöka äta ”bantar-mat”.. Men men, får bli mer balanserat i veckan här så ska det nog bli bra asså.. Jävla tur att morsan gjort massa potatis i fredags så man inte tappa huvet helt haha..

 

På tisdag ere lön, DET är skönt =)

 

Har missat massa av tv-programmen jag brukar se, bl.a. sista delen av Sjärnorna på slottet, hoppas se det imorrn.: kanske Hipp Hipp oxå, Solsidan, får se vad man hinner med..

 

Förutom fredagen som högst troligt blir trevlig är även onsdag denna vecka mycket spännande.. varför säger jag inte men så är det iaf.. Lär vara ganska pirrig hela dagen..

 

Vill man höra bra låt så lyssnar man på ”Brotherhood Of Man” från nya Motorhead-plattan.. Det är närmast en ripoff på deras egna ”Orgasmatron”, men, vafan gör de, bra är den iaf..

 

Första halvlek mellan Green bay och Chicago var inge vidare skoj, men nu i andra har de hänt massor.. Fattar ingenting.: Chicago tvingas spela med TREDJE quarterbacken, helskumt.. 21-14 till Green Bay, ca 4 min kvar, spännande, jag kollar klart, jag lägger upp..

 

Förväntar mig nu monumental kommentering så man vet vilka alla är som läser, fighten mot hon Kissnödig eller va hon heter fortsätter ;)


Kommentarer
Postat av: Mossan!

Hoppas veckan blir bra med lagom av allt! Lagom mat, lagom träning, lagom skoj (nä där blev det fel! Mycke skoj!)

2011-01-24 @ 07:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0