Bloggmåndag..

..då söndagens blogg ju blev inställd..

 

Har varit typ cp-trött idag då jag absolut inte kunde sova natten till idag, hade tur dock då vi hade jobb att göra så jag höll mig sysselsatt och därmed inte kände efter så mycket.. Bra det =)

 

Mycket trevligt nyårsfirande hos Pelle och Ia.. Tobbe, David, Elina och Johan var oxå där.. Väldigt god mat, finfin oxfilé med MYYYYCKET vitlök.. Massa hårdrock och även större delen av Sverige-Kanada i JVM på TV..

 

Apropå JVM spelar Sverige semi NU mot Ryssland.. Rysspacket leder, ILLA!!

 

Spelade baseball på WII i lördags, jävligt skoj, innan ja fick massa stryk av Tobbe.: men de va roligt, svårt, man får sig verkligen en idé om hur jävla svårt det är..

 

New York sista helgen i september, ja, kanske, får se.. hmm.. Funderingarna hägrar..

 

Wild Card-weekend kommande helg i NFL-slutspelet.. Saints vidare, möter Seattle borta lördag 22.30, blir seger.. Allt annat är en superskräll! Hetaste wild card-matchen annars är Eagles-Packers söndag kl 22.30.. LITE sent men, får se om man tittar... Jets-Colts kan oxå bli bra, spännande, kanske inte lika superhett som förra året, men ändå =)

 

Bloggen går inte så snabbt, 2-2 i Sve-Rys nu..

 

3-2!!! HÅLL I NU!!

 

Fan va segt de här blir då.. Vet inte vad jag ska säga..

 

HELVETE! 3-3...

 

Som sagt den här bloggen blir inge vidare, får se om jag kommer på nå mer till på söndag, men men..

MEN FAAAAN Ryssland vinner på straffar, jäävla helvete..


Kommentarer
Postat av: Mossan

Sådärja! NewYork i september? Spännande! Shit att Sverige inte vann, B är INTE glad nu! Kramis!

2011-01-04 @ 00:13:54
Postat av: Jovvan

Funderar på det.. Eventuellt oxå New York i maj.. Eller ja, NÅGOT av dem.. Tycker du å Björn ska åka med på weekend.. Torsdag till måndag =P

12-16 maj eller 22-26:e september ;)

2011-01-04 @ 22:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0