VAFAN SKA JAG SKRIVA DÅ..

..jag sitter ju och tänker här så brandlarmet går snart!!!!

 

Har ni sett klippet med SD-bruden som sa att 40.000 euro var typ fyra hundra tusen miljoner eller vad det var.. FANTASTISKT! Det som gör klippet ännu roligare är ju att INNAN hon säger vad det motsvarar MÅSTE hon kontroll-läsa det för att inte säga fel!!!! Hysteriskt roligt.. '

 

Fullkomligt uselt hästspel igår, ALLA mina idéer gick åt helvete, ALLT gick galet.. SÅ kan det gå!

 

Är nu med i lotteriet som innebär att OM man vinner får man chanser till att köpa biljetter till Boston Red Sox matcher mot bl.a. New York Yankees.. De säljs alltså inte till allmänheten hursomhelst.. På onsdag HOPPAS jag få mail med chansen att handla på lördag! HÅLL TUMMEN!

 

Dagarna går jäävligt långsamt, baseball:en saknas fortfarande oerhört!

 

Har så smått kommit igång med både gympass och cykel/sim den här veckan.. Det känns faktiskt bra..

 

”Solsidan” gör mig alltmer kluven.. Efter förra helgens program som var det roligaste denna gång, var det den här veckan ett av de jobbigaste.. Asså Bornebusch (eller hur fan det stavas) och Skäringer spelar bra som fan, MEN JAG FÅR FAN PSYKBRYT PÅ DEM.. Dem är så jääävla störiga båda två.. Det sägs att det större delen av publiken gillar är igenkänningshumorn, fyfan, jag vill inte kännas vid mycket som sker i den serien asså.. Johan Rheborg är dock alltid rolig, och idag var det ju skitroligt att se PLURA som spelade stadsmissions-anställd.. MYCKET kul =)

 

Green Bay höll undan och vann Superbowl 45 mot Pittsburgh.. Trevligt.. Matchen var rätt bra! Var tungt mot slutet men höll mig vaken och tyckte det blev ett bra avslut när ”cheeseheads” vann!

 

Väldigt troligt lutar det åt Boston 31/8-4/9 med football-kompisen Veronica.. Det vore roligt.. Får se.. KANSKE vid nästa veckas blogg kan det vara klart!

 

Vilket mål Rooney gjorde i helgen, herregud.. Vilken miss Samuel Eto gjorde ikväll, JÖSSES!

 

..aik-DIF på tisdag på Globen.. Säsongens 5:e å sista derby, troligen de mest ovissa hittills.. Vinnder DIF tar vi hem ”derbyserien” med 3-2.. Det vore bra om man säger så.. MYCKET tuffa matcher den här veckan, AIK, HV och MoDo.. Hmmm...

 

Årets värsta dag är nu inledd då klockan är efter midnatt.. Jag hoppas den går fort och man har saker att göra så man slipper att tänka på skiten.. Jobba, gå på Eriksdalsbadet och hålla mig isolerad från allmänheten står på agendan..


Kommentarer
Postat av: Mossan

Stå ut Johan! Tänk så här, det är bara ett kommersiellt jippo som de flesta använder som alibi för att bete sig som rötägg alla andra dagar !

2011-02-14 @ 11:49:04
Postat av: Bloggitären

Gäss mossan jag vet.. Men ja, det är väl som det är..

2011-02-14 @ 22:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0