Notiser...

...på TV4-nyheterna i söndagshade de en köldexpert med för att han skulle beskriva hur man beter sig i det svinkalla vädret.. GÅ INTE UT var hans svar.. På allvar, jag höll på å smälla av.. Jag är uppenbarligen köldexpert oxå!!! Åsna...

 

Nile chefa som fan på Fryshuset i SÖNDAGS.. Konserten va bra men blev alldeles för sen då FEM jävla band skulle spela.. Såklart alldeles för många.. Bra var Nile iaf, som vanligt!!!

 

DIF Hockey har gått som tåget sen landslagsuppehållet.. Efter tre ordinarie och en straffseger har man tagit 11 av 12 poäng och uppehållet för LG Games kan uppenbarligen ha varit det bästa någonsin!! Matchen ikväll mot Frölunda (5-1) var MYCKET trevlig!!!!

 

Lyckades vinna ”plats” i lotteriet jag pratade om förra helgen och kunde mycket glad och lite känslosam i lördags köpa 2 biljetter till Red Sox-Yankees som går av stapeln torsdag första september!

 

Åker Sweden Rock-båt torsdag 7:e april med farbror och Bojje.. Ser fram emot som fan!

 

Tisdagen var väl ingen vidare dag.. men men.. Tog mig igenom den jävla träningen.. Imorrn kväll blire dock trevligt efter jobbet då det blir middag med några från Centrum, blir bra det! =)

 

Jaha efter söndag kväll tills ikväll har jag knappt kommit på någonting..

 

Spring Training-matcherna börjar på lördag, FETT!!

Hoppas det blir längre på söndag!

Natti natti då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0