Man började ju..

..följa Musikhjälpen på TV försent.. i fredags, borde varit med hela veckan.. Jisses vad bra program.. En bra sak, roliga programledare, massa olika sorters musik, självaste Motorhead har varit med flera gånger t.ex. haha.. Nästa år ska jag fan vara med och titta från början.. Bäst idag var 5-årige Gustaf som skänkte allt i sin spargris, 237 kr, och var med och sjöng och dansa i kuben.. mycket kul och rörande.. och plötsligt framstod min 50-kronorsdonation som rena skämtet.. Men men.. JAG önskade iaf Lars Vegas Trio =D

 

MYCKET trevlig kväll igår då jag, Tobbe och chiiiefen var på julbord på Mälardrottningen-båten vid Riddarholmen.. Himla gott, såklart.. Bäst var lammfiolen, leverpastejen och faktiskt var gröten himla god.. Efter det bar det av till KGB där bästa grabbarna i Chainsaw hade releasefest för skivan ”Feed The Lie” som ÄNTLIGEN kommit ut.. Giget var kalas som vanligt.. Mycket lyckad kväll..

 

Idag vare dags för jultradition hemma hos Daniel och lina.. Det skrattades genom ”Tomten är far till alla barnen” även i år.. =)

 

Undrar om flera har s.k. julstämning nu då när det faktiskt ”snöade” både igår och idag? Jaså inte det, nähä.. Det vart bara jobbigare med slasket, halkan och att det inte gick att gå ute utan att bli dyngsur och knappt se något..

 

Tycker att julstämning är nåt man skapar själv.. Se en julfilm.. Bränn en julskiva.. Käka julskinka.. Sätt upp en ljusstake.. Skicka kort.. Kom loss nu =)

 

En vecka kvar =D

 

DIF-AIK på torsdag.. Blir nog av att jag går iaf, det verkar så..

 

Ska se Tobbe på Brunnen på onsdag med mamma och Björn, trevligt =)

 

Poppar Sleep, hårda grabbar de dära..

 

Har nog inte såå mycket att skriva idag..

Katrin Psykoihuvetmierska eller va hon heter skrev ett helt ”fantastiskt” inlägg om sin barnflicka.. OMFG vad bränd hon verkar Katrin.. ujuujuj..

 

Nästa söndag ere juldagen, vet inte om jag är hemma då, stor risk därför att bloggen flyttas fram till måndag kväll, annandagen.. Då jag tyvärr ”måste” gå på hockey.. Tycker det är förjävligt att de spelar då, men men, bara att gå dit och vara lojal hehe..

 

SLAYER blev i veckan bekräftade för Metaltown-festivalen i Göteborg i sommar.. DÅ åker jag dit, så ere bara.. Eftersom jag samtidigt fick biljetter till Pearl Jam så säljs nu Getaway Rock-biljetten i ett nafs.. SÅ nästa sommar blir det alltså GBG gånger 2 med Slayer och Bruce:an, och N.Y./Boston i augusti.. Låter mycket bra =D

 

Klockan har pinnat iväg lite så dags för uppläggning av inlägget och sedan sängen då..

 

HOLLY JOLLY CHRISTMAS och NUTTY NUTTY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0