Julklappar..

..är på gång..

 

Det är skoj.. Jag vet inte riktigt vad det är för större fel på mig, men jag får nästan en kick av att sitta och leta runt på bra grejer, bra priser, rabatter och räkna/jämföra.. Man är väl lite jul-Hitler på det sättet men det är faktiskt en tillfredställelse att få till det så folk blir nöjda.. =)

 

Veckan har varit ganska bra.. Med tanke på magkatarren har jag tagit det rätt lugnt.. Inga större extravaganzer och även lugnt nu i helgen.. Partajet på Anchor uteblev, något som sved som fan först men när jag tänkte vidare på det så spelade det inte så jävla stor roll egentligen =)

 

NU mår magen bättre, tack alla som frågat och brytt sig =)
Har blivit lite snorig egentligen så kanske det är nå slags förkylning på G men, vafan, det är väl bara att köra långsamt typ!

 

Det har varit mycket skriverier och situationen var redan igår omtalad då Djurgårdens Nisse Ekman mycket fult ”Högg” en Brynäs-spelare med klubban.. Eller högg, GOLFSVING är ett bättre uttryck.. jag spydde galla över han igår och fortsätter med det idag.. Jag vill verkligen inte se han i DIF-tröjan något mer.. Snubben är ju fan farlig.. Förutom detta hjärnsläpp har han ju knappast presterat så bra nu på hösten som man hoppats på.. Jag slipper gärna att se han, tyvärr verkar inte DIF vilja göra någonting åt honom utan lämnar allt till Disciplinnämnden.. Asså, det känns nästan konstigt att säga då det är en DIF-spelare, men jag hoppas att han får ett skitlångt jävla straff!

 

Annars känns det inte värt just nu att snacka så mycket om DIF Hockey, laget spelar inget vidare men ny match på tisdag hemma mot HV71.. Torsk känns det ju rätt klart som på förhand, men vafan, överraska mig gärna =D

 

Farbror Reidar berättade på telefon i torsdags efter att ha funderat (nån månad eller så ;) att han vill åka med till Boston nästa sommar.. Det var PRECIS vad jag behövde efter DIFs kalkonmatch mot Frölunda, jag blev väldigt glad.. Jag ser fram emot det nå oerhört, det är i dagsläget iofs 6,5 månad kvar men, ändå.. Något att längta till, något att se fram emot =)

 

Hästspelet gick totalt åt helvete igår.. Kamrat Jimmy lyckades dock sätta 7an.. VÄLDIGT skoj, stort grattis!!!

 

SÅ Mycket Bättre var vansinnigt bra igår.. kanske bästa avsnittet hittills.. Ser fram emot nästa veckas avsnitt nå oerhört då det är Pluras dag och Pluras/Eldkvarns låtar som ska framföras, ska bli skoj!! =)

På Spåret började i fredags, strålande TV som vanligt!

 

I veckan införskaffas säsongskort för DIF Fotboll 2011 tillsammans med Bojje.. Det är alltid en lite speciell känsla att göra det varje år.. Natten mot onsdag efter 24 är det dags.. =) Efter att ha haft samma plats i 6 år verkar det nu som vi flyttar på oss lite.. Finns platserna vi tittat på kvar blir det iaf samma sektion, vi får se, spännande det med!

 

Blev inte jättelångt idag men klart gladare än vad det varit på sistone.. Nu kör vi en vecka till daaa..


Kommentarer
Postat av: Mossan

Var rädd om dig, vårda magen, boosta med C-vitaminer (såna som är snälla för magen dock) och fortsätt vara glad!

2010-11-29 @ 08:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0