Har fått en..

..pik att man inte bloggat på ett tag.. Visst är det så.. Har väl slarvat..

 

MEN OKEJ HOLM bäst jag sätter igång igen då..

 

Har varit lite känslosamma senaste veckor.. Har fått nya vänner.. Vilket såklart är trevligt.. Har blivit väldigt tight med några väldigt snabbt, kanske framförallt Jenny.. Min nya ”psykolog” typ.. =)

 

Tyvärr har även ett avskum till människa uppenbarat sig, saboterat liv för en nära vän till mig och även på ett mindre sätt även lurat mig.. Det viktigaste har nu sen några dagar varit att försöka peppa min kompis och finnas där för honom.. Men efter egna funderingar och och diskussioner slår nu hatet mot den andra människan ut.. Jag skulle så gärna få stå öga mot öga och få säga vad jag tycker.. Jag hoppas hon får lida för sina handlingar och att det totala mörkret och hatet drabbar henne..

 

Tråkigheter idag överhuvudtaget.. Travkusken Jim Frick gick i backen på Solvalla då hästen Only Lavec snubbla till och föll.. Han slogs medvetslös och fick åka ambulans till sjukhus.. Det är så tråkigt, jag hoppas han repar sig och inte får permanenta svåra skador..

 

Huliganer a.k.a. Rikspuckon med Bajen-sympatier kom idag till AIK:s träning för att hota AIK:s nyförvärv Sebastian Eguren som tidigare spelat i Hammarby.. Grov idioti såklart.. Man kan tycka att en spelare som spelat i en Sthlmsklubb och går till en annan inte är ”så smart”.. Det sa jag för länge sedan när det blev klart.. ”Man gör inte så..” egentligen.. MEN, ett sånt här beteende är fullkomligt oacceptabelt och jävligt och jag hoppas de åker fast för olaga hot..

 

Det värsta med ovanstående är nog vad påföljden blir.. Hur långt kommer det gå..

 

Spännande tid för Djurgårdens IF nu.. Hockeyn är det två omgångar kvar och jag hoppas de klarar en topp 4-placering vilket är långtifrån klart, två MYCKET svåra matcher kvar..

 

Dessutom börjar Allsvenskan nu på söndag med bortamatch mot Häcken.. Det kan bli ett spännande år för DIF, det kan ju gå käpprätt eller, ja, halvbra.. Låt mig slippa plats 14-16 bara.. Hoppas nya finnarna kan vara något.. Det blir intressant iaf..

 

Close Up-båten var nu ett tag sen men ooof va skoj det var!! Kanonkonserter med Entombed och Deathstars.. Mycket trevligt sällskap av Petel, Ricky, The Sternhalls, The Dunders (som sorgligt nog särat på sig sedan dess) och andra sköna partajare som Richy och Monki..

 

Sen jag skrev senast har två nära kamrater fyllt år.. Pelle, som hade mycket trevlig fest i lördags och Ken, vars party i fredags jag tyvärr missade men tar ändå igen det med ”event” då vi tillsammans går på första kvartsfinalen i hockeyn =)

 

Kamrat Sågen med sin fru Jenny och deras lill-tjej Lilly önskas härmed till en lyckad flytt på måndag från sin lägenhet till nya huset.. Mycket trevligt för dem!!!

 

Mera dödsmetall åt folket..

 

NP: HIM – Scared To Death


Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Hahaha, jag älskar dina smeknamn på oss! :o)

The Sternhalls :o)

Å lite Rally på det!



kram kram på rej!

2010-03-11 @ 07:17:18
Postat av: Danni

Hej! Skulle va nice om du kan messa mig med resultat för dif matcherna ikväll och på lördag... Kram

2010-03-11 @ 13:57:32
URL: http://lasermamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Danke Johan

Du får komma förbi när vi fått i ordning

Vad e det som hänt med din polare ?

2010-03-13 @ 00:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0