NÅ NYTT!?!?!

Hmm nja, inte speciellt men men, måste ju uppdatera iaf..

 

Var på barnkalas hos Jimmy och Daniella idag ute på Lidingö.. David fyller 2 år imorrn och firades med mestadels släkt och några vänner.. Det var trevligt, jävlar va go det är i den lillgrabben.. just nu vansinnigt cool i sin nya mohikan-frissa =D

 

New Orleans Saints vann utan större problem nattens/gårdagskvällens match mot Arizona.. Saints motståndare i nästa helgs ”semifinal”/NFC Championship blev Minnesota som tidigare ikväll ganska enkelt spöade Dallas på hemmaplan. En mycket svår match blir det, Saints har hemmaplan dock.. Man hoppas ju nå fruktansvärt!!

 

Hade en 6:a på V75, dubbeln gick åt helvete, och var en strykning/halv längd från pengar på V4:an igår.. Fick bara 18 kr för 6:an men lyckades vinna tillbaka lite på dubbeln idag, trevligt så..

 

Har fått min biljett till sommarens Sweden Rock såld.. Det kommer in nästan 2200 på den i slutet av januari.. Det kommer in 1000 kr i slutet av februari för min Sonisphere-biljett.. 3000 spänn som jag direkt kan föra över till pappa som delbetalning för nya TV:n.. Bara 6000 kvar sen, och då ahr man inte ens fyllt år än *hoppas hoppas man får lite mer hjälp på den =D*

 

40-åriga Brett Favre ser jävlar i mig äckligt bra ut i sin QB-roll i Minnesota.. 4 TD-pass ikväll och snubben kastar som i trans.. Saints defence MÅSTE vara på topp nästa söndag natt!!!

 

Ska tydligen gå på Anchor nästa lördag med Holmish och se nå Guns-coverband.. Ska va asbra säger han.. Kan nog bli skoj, inte alls som jag planerat, brukar ju alltid vara hemma helgen innan lön, MEN, nu har jag ju haft två hemmahelger då jag sett NFL-slutspelet.. Nästa lördag ere ju inga NFL-matcher då ”semifinalerna” är söndag kl 21 och natten mot måndag 00.40.. Tyvärr spelar Saints ”nattmatchen” så den blir att se på måndagen..

 

NU jävlar blire lite ösmusik innan San Diego – NY Jets börjar!!

 

Ha det så bra i veckan nu!!

 

Under and in and freak is OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0