SUPERBOWL 44!!!

Indianapolis Colts – New Orleans Saints.. Kickoff 00.28..

 

De börjar snart jag taggar som fan, ska alldeles snart äta en macka och sen försöka hålla sig vaken och heja på Drew Brees och company med cola, chips och ev. Choklad i högsta hugg!!!

 

På ett sätt kan man säga att jag längtat efter Superbowl i ett år efter förra årets kanonmatch mellan Arizona och Pittsburgh.. Men främst har jag gjort det i två veckor sedan New Orleans slog ut Minnesota i ”semifinalen”..

 

Jag försöker intala mig att N.O. ÄR UNDERDOGS och en förlust vore inte konstigt men satan vad jag hoppas på mitt gäng =) ..tänk om dem kan få stopp på Mannings framfart.. Det vore ju fantastiskt..

 

SÅ COME ON SAINTS!!!!

 

Nu åker vi!!

 

P.S. Vet att jag inte skrivit på ett tag, borde kunna skriva massor, men ja, jag kan jävlar i mig inte tänka på annat nu så, SUPERBOWL BABY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0