Uppdatering ang. gårdagens inlägg..

Jaha så klockan blev 10 och jag öppnade på jobbet..

Bänghjärnan kommer då in bara nån minut efter och vill be om ursäkt i lördags..

Två saker händer med mig då:

1. Det är skönt, han fattar att han gjort fel..
2. Han ska jävlar i mig inte ens få ett lillfinger att leka med..

Jag tittar på honom och säger ett enkelt "okej.."

Han verkar vilja ha nå mer och fortsätter att "jag brukar skoja med honom och det är onödigt att du ska lägga dig i som tredje part".. Jag säger ingeting.. han fortsätter "men som sagt ja ber om ursäkt i lördags".. jag tttar snabbt mot han igen och säger lika enkelt "okej.." sedan går både han och jag ut, jag för att veva ner markisen.. Han är inte nöjd, det märks.. En liten del av mig njuter av det här då han uppenbarligen förväntat sig att jag skulle säga nå likadant..

Han fortsätter då medan jag vevar ner markisen "Jag tycker du ska inte lägga dig i, men det är väl så man håller på om man är huligan.." Jag fortsätter veva ner markisen.. jag ger han inte en blick.. Han tittar åt mig för att få en slags reaktion.. När jag vevat klart går jag in utan att säga ett ord eller ge han en blick..

Jag ler för mig själv både inombords och "utvändigt" då jag hjälper en kund som kommit samtidigt som vi stod utanför..

Han är så jävla uppenbart inte nöjd och jag njuter av att ha övertaget.. Att han dessutom kommer direkt idag tyder på att han funderat på det här och säkert haft ångest.. Något jag njuter ännu mer av..

Kommer han igen och börjar snacka om att han "Bett om ursäkt" kommer jag bara säga "ja, jag sa okej"..

Jag tänker inte snacka med han mer.. Om någon tror att de kan hota mig med stryk om man ser mig på stan, vara otrevlig mot mina kompisar eller bete sig som den här jäveln gjort å sedan tro att allt blir bra för att man "Ber om ursäkt" har den människan fel..

Min kloka mamma sa att jag borde släppa det här nu.. Jag tror och hoppas ännu mer nu att mina tankar försvinner.. De plågade mig även natten till idag så jag är trött som ett jävls as..

Men jag hatar och föraktar den jäveln fortfarande.. Jag önskar honom totalt lidande och misär.. Han förtjänar ingen nåd från mig..

Precis som jag skrev igår, och de bilder jag har av honom i mitt huvud, jag hoppas han brinner upp..

Kommentarer
Postat av: reidar

Vilken j:a mupp! Han bör hålla sig på sin kant. Men din mor har rätt. Han förtjänar inte din tid eller uppmärksamhet.

2010-04-20 @ 00:15:28
Postat av: Freak

Tack farbror =)

2010-04-20 @ 10:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0