JAG vet i fan vad jag ska skriva...

...men det var ju skitlänge sen jag uppdaterade så man får väl skärpa sig samtidigt som TV:n visar Paolo som står står å knådar med nån jävla faster bakom...


Chefen e sjuk.. Det är inge kul.. många tycker säkert det är skönt om högsta hönset är borta, för mig ere typ tvärtom.: jag tycker det är trist som fan, det är såklart skoj att Tobben e på jobbet men vafan.. Björne boss är ändå Björne boss så han får fan bli frisk nu!


DIF Fotboll har drabbats av ett rejält dråpslag då Daniel Sjölund måste opereras för en knäskada han fick när han spelade med finska landslaget.. Väldigt synd.. Det redan otrevliga läget blev plötsligt ännu sämre.. men men, bara hoppas nån annan kliver fram!!


I hockeyn verkar det iaf något ljusare..Vinst i försäsongsturneringen Nordic Trophy och journalisterna kommer med det ena märkliga tipset efter det andra då DIF tippas 5:a i tabellen.. FÖRST, innan jag skriver nåt, JAG hoppas det som fan!! Men vad jag tror är ju att det blir stentufft i år igen.. Jag tror lite och hoppas att hårde Hardy får DIF att tuffa till sig men stanna kvar är ju ändå det allra viktigaste.. Slutspel en klar bonus.. Men 5:a?? Vilket önsketänkande.. Men visst vore det skitkul =)


CDWOW är nya favoritsidan på nätet.. bra priser.. Håller va de lovar vad gäller leveranstider.. OCH BONUSEN! Handla 10 grejer, få 10% av totala värdet i bonus.. Fantastiskt.. Både jag å Sågen är smått ”kära” i den siten nu.. Trevligt utbud.. T.o.m. Bang känns nu allt mera avlägset..


Testköpte in mig på abonnemang på MLB:s hemsida för att testa inför nästa säsong.. Fick pröjsa 115 kr för ca en månad.. klart värt att testa.: men mer tveksam hur det blir för nästa år.. KANSKE om man tjackar platt-tv så man kan se på tv:n.. men.. hmm.. se matcher på datorn funkar väl till viss del..men.. njaa...


Jag gillar inte när det går åt helvete med hästspelet.. men jag gillar ännu mer illa när det går illa när jag gjort system å nån annan är med.. Fyfan.. å det gör det VARENDA gång känns det som.. Senaste ”offret” var Miquel som IOFS tittade å godkände systemet men, ja, det var ändå jag som gjort det.. På V64 fick vi igår 35 (!) st. 4:or men såklart gav inte 4:orna nåt.. nä.. ja ska nog fan aldrig spela med nån annan.. iaf inte göra systemet själv.. utan isf båda tillsammans.. det går bara åt helvete annars fyfan..


Bra snack med Tobben på jobbet idag då vi, eller, kanske mest jag, fick rensa luften om tankar å grejer.. Så jävla bra.. De borde så jääävla många fler göra ist för att bli irriterade å snacka skit om folk.. Insåg idag att definitionen av en bra kompis är en som kan sitta å lyssna på kritik/idéer/tankar och lyssna klart, inte bli förbannad, och sedan resonera i god ton.. Det visar på bra intelligens, insikt och kamratanda!!


Apropå Tobben så är det skoj som fan att det nu finns ett, förvisso kort men roligt klipp på nätet att se.. Kopiera länken nedanför och se han på ComedyTV.. Finns även många bra andra grejer där:

http://www.comedytv.se/top/2009/09/tobias-jacobsson/skjorta-och-slips

Skjorta slips, skjorta slips hahahaha... =D


NFL BÖRJAR INATT!!!! Att säga att jag har väntat på det och det är skitkul å jags er fram emot det som satan, ja, understatements understatements.. FÖRVISSO har baseball tagit över mycket för mig men, ja, NFL-säsongen är så jävla kort och intensiv så, det blir fokus direkt.. Ska försöka se reprisen av nattens kalasmöte mellan regerande mästarna Pittsburgh Steelers och Tennessee Titans imorrn.. Viasat Sport får däremot skäll och dumstrut på då morgondagens repris BÖRJAR 23.00!?!?!? Vare problem att sända den mitt på dagen så man kunde banda?!?!?! tydligen.. hoppas på bättring med tider under säsongen!!


MITT gäng New Orleans Saints inleder mot Detroit lions på söndag kl 19 svensk tid.. En stream finns redan påannonserad på nätet så jag lär sitta KLISTRAD!!! Blir kämpigt när även Red Sox lirar 19.35 hahaha.. men men, I-landsproblem gick snacket!


Fick precis ett mail från avsändaren ”Slayer”.. Satan va häftigt.. hahaha..


Morsan är asbra.. Alltid asbra.. Räddaren i nöden..


Imorrn ere familjeträff med kräftor, dricka, smörgåstårta, kantarelltoast å hej å hå.. Ska bli trevligt =)


Såg dock precis ett dråpslag då Viasat Sport tydligen ska sända mest NFL i HD-kanalen.. En av få jag inte har.. Vilken, miss =( Hmm.. jaha, hur fan ska jag lösa det då.. jaja, får se..


FAN OXÅ! Jävla skithelvete... Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0