SE HIT!!

Den kaxiga gnagarjäveln har peakat att jag bara bloggar när det går bra på DIF.. SÅ, det är väl bäst att man nu när DIF ligger helt jävla sist skriver litegrann och bevisar motsatsen.. hehe ;)


Har inte haft någon större lust att skriva.. Har det egentligen inte nu heller...


DIF Fotboll ligger alltså sist och de är inte alls bra och lär med sisådär 98% säkerhet åka ut och det är dem värda och DIF får börja om i superettan och det ska bli spännande att följa utvecklingen av hur det ska gå för föreningen med ett möjligt övertagande av Tommy Jacobsson som ordförande i föreningen.. Det vore bra.. Få in ”Putte” Carlsson igen vore oxå bra..


I hockeyn har det för DIF gått lite upp och ner.. De började ju ganska bra men sen vart det tre raka torsk och riktigt jävla bottennapp mot Rögle i torsdags följdes dock upp av seger borta mot Timrå igår.. trevligt.. Nu får vi se inför kommande vecka vad som sker.. Först ut, HV71 hemma på tisdag!


Entombed skötte sig utmärkt på Fryshuset igår som väntat.. Amon Amarth var inte dåligt men ruskigt trist tyckte jag så jag stack efter 4 låtar.. Jävlar va skönt det var att komma hem!


”Brännbollsslutspelet” går vidare utan Boston Red Sox som åkte ut i 3 raka i ”kvarten”.. Kändes ju skit men jag har hämtat mig å ser fram emot 2010 =) Trots mitt lags frånvaro har det varit några trevliga matcher.. Såsom den svettiga holmgången inatt då Yankees tog 2:a raka segern mot Angels i 13:e perioden *4:e övertid* hahaha...


Dying Fetus nya piskar nå oerhört!!!


Första intrycket av att höra Bob Dylan sjunga julsånger var stor humor.. Tror dock den är bra men väntar till december med att poppa mer!!


Galen skivhöst nu.. Upcoming highlights: Slayer, Tom Waits, Tori Amos, Dark Funeral, Neil Young och några fler jag säkert glömt bort nu..


New Orleans Saints går som tåget i NFL.. 5 matcher, 5 segrar.. Otroligt! Skitskoj!!!


På fredag åker jag till London med family och Bojje.. blir ös.. Partaj.. NFL-match på Wembley.. KANSKE vanlig fotboll oxå på lördagen?? BULMERS!! STRONGBOW!! Haha =D


Asså herregud det här inlägget vart ju skittråkigt men nu har jag iaf uppdaterat å ska försöka skärpa mig å blogga MINST två gånger per vecka promise!


Freak is out.. under and in..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0