Another vacation night...

...filled with baseball. Fan va trevligt!! Ser Red Sox streamat och Yankees-Rays på ESPN America.. Folk förstår inte hur jag kan titta på det, well, bad for you freaks.. Jag gillar det som fan och verkligen älskar att kolla på det nu på nätterna..


Natten till idag såg jag en Red Sox-genomklappning som gjorde mig vansinnig.. 7-3 blev 8-9 och jag var halvt kokande när jag skulle lägga mig vid kvart i sex.. Där fick man för att man var uppe å tillslut kämpade mot tröttheten, och även ilskan.. Nu inatt har det börjat illa som fan med en 0-5-inledning men dem har arbetat sig upp till 3-5, får se hur det slutar..


Kom sagt sagt i säng SENT SENT i morse.. T.o.m. jag tyckte nog att det var väl sent... Vaknade till vid två idag.. Har inte brytt mig jääättemycket över att jag inte direkt sysselsatt mig och så men kände tillslut idag att jag "måste fan göra något".. Som tur var bangade inte Holm utan det vart en kväll i Hökarängen med pizza och en lysande trippel: Jönssonligan, Dödligt Vapen 3 och lite Svullo.. Lysande gick snacket!


TUNG Sportkrock imorrn kväll på TV då det är Malmö-AIK i Allsvenskan på Canal+ samtidigt som ESPN America visar Red Sox-Oakland.. Förhoppningsvis blir det ännu ett besök i Hökarängen hos don Holmo för att sedan se Red Sox inspelat hemma.. Kan bli MYYYCKET trevligt =)


"Festar han inget när han är ledig då?".. Hmm, jo.. Asså, har ju inte vart så mycket men nu verkar det kunna bli iaf fredag och kanske lördag oxå.. haha.. Har oxå medvetet tagit det lite soft med tanke på hur magen reagerade och även den Tjeckien-resa som väntar nästa vecka.. Man vet ju att på festival så, ja, blir det som det blir...


Va nice det vore om Electric Wizard kunde komma å lira i Sverige.. Tunggung minst sagt!


3-6.. fan.. Penny har sin lååångt ifrån bästa kväll...


Det är inte ens 2 månader kvar till Elitseriepremiären i hockey.. DIF har hemmapremiär mot MoDo LÖRDAG 26/9!!! Att säga att det blir ös är ett understatement utan dess like.. Vet iofs redan nu att jag kommer jobba där 10-14 eftersom jag ska va helledig lördagen efter då det är fotboll 13.00 å hockey 16.00 men det kommer bli ös iaf!!


En pasta på ex-Läckerbiten imorrn efter ett besök på Fönstret.. HMM.. ja, kanske det kanske! Den är för jävla smarrig... Fast ja, det är hamburgertallriken oxå.. oh, ehm, planksteken, haha.. VAD SKA DET BLI!?!?!


3-8?!?!?! Jävla skit.. Bra inhopp Masterson, shiiiet...


Med tanke på Yankees framfart.. Det blir nog å kämpa om Wild Card-platsen..


Haft lite otur med dubblar på större summa nu ett tag, men ikväll fick jag in 6,94 gånger på en hundring.. trevligt.. körde en V64 å lite annat oxå så plussade några hundra.. Skönt..


Det står 4-8 nu.. Varken pitchers eller hitters har haft nån vidare kväll överlag.. men men.. inte slut ännu.. Större under har skett.. men men.: Det här läggs upp nu iaf.. Sov gott sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0