*lördag natt*

*nedanstående skrevs lördag kväll/natt och skulle lagts upp då men det funkade inte med sidan*

En lugn kväll..


..är det hemma denna lördag då jag såhär i natten sitte rå tittar på den första av de fyra NFL-kvartsfinalerna den här helgen.. Tennessee möter Baltimore och jag är sisådär 1 timme å en kvart efter realtid men det är bra för då kan jag sola reklamavbrott och halvtid..


Jobbade idag och gjorde även ett extrajobb efter arbettid och fick lite extra betalt, fint.. Alltid kul att hjälpa sådana i centrum man är bekanta med.. Sedan gjord ejag nåt så ovanligt som köpte och "lagade" mat hemma.. De vart billig entrecote *kort datum, smakade kalas ändå* och sen köpte jag fryst skivad potatis för stekning.. när jag kom hem såg ja att den gått ut 18/12 förra året.. SÅDÄR kul men ja stekte upp en del.: Det smakad einge vidare, asså itne som att de var dåligt utan e var bara billigt skit som man aldrig köper igen.: MEN JA, med sköna mängder bearnaise-sås så blev det finfint iaf =)


DIF Hockey torskade med 4-2 borta mot Timrå.. När Timrå gjorde 4-0 efter typ 7 min i andra stängde jag av.. Nog sagt..


Horses gick väl ja, "Sådär/okej" idag.. lyckades få 2 st 5or på mitt system, 6 st 5:or på mitt å Rolles och satte ett tvillingspel.. Lyckades missa dubbeln tyvärr då Tobbe jansson skrällde med en 25-oddsare i första.. SÅ KAN D EGÅ! Väldigt besviken på att jag å Rolle inte fick 6 rätt dock, det skulle vi haft.. Det var dåligt att missa Goop i 5:e.. Rent ut sagt svagt..


Imorrn ere rikschampionatet på Valla, hade varit kul att åka dit men jag har tvättid och inte så mycket pengar så det får bli att sitta å titta på live:n som otroligt nog fortfarande funkar utan att man måste betala nåt.. Förstår inte varför men men..


Stjärnorna på Slottet hade även idag ett riktigt kanonprogram, jag tyckr verkligen SVT lyckas den här omgången oxå.. Fera man snackat med säger att det inte alls är lika färgstarkt som tidigare omgångar men asså, jag tycker fan att det är riktigt bra den här omgången oxå.. Inte lika mycket "drama" å osämja men ja, bra underhållning helt enkelt..


Sirenia.. "The Path To Decay".. Vilken låt..


När man kan köpa "2 st CD för 29 kr styck" på CDON då tycker Macke att det är kul att handla skivor =)


På min födelsedag släpps äntligen Robin Hood på DVD igen. Den har inte gått att få tag i på flera år men släpps igen nu. Den är så satans klockren och måste såklart införskaffas eller fås i present *höhö*


Om nån inte hajade så är det alltså inte Kevin Costners spelfilm utan självklart den tecknade Disneyfilmen jag menar.. "OOODELALLYYYYYY!!!!!"


Jävla Goop.. Satan va slarvigt!! *extremt självkritisk*


Nu "får" jag inte spela V75, eller ens spela trav på lördagar, två veckor i streck. P.g.a. min open stretchbane-bojkott blire nada varken 17/1 på Åby eller 24/1 i Halmstad. Satan va taggad jag kommer vara när det är finaler i Örebro 31/1 efter att ha hållit upp TVÅ lördagar i rad.. Det har fan inte hänt sen jag började lira i oktober 2007 hahaha...


Måste dock spana loppen kommand elördag dock med V75-mästaren som självklar höjdpunkt. Tror knappast "Hockey" kan försvara titeln i år me men.. Man får se.. Minns fortfarande upploppet när han vann med Acclaim förra året, det var häftigt det. hehe..


HAHAHAH!! Vilken JÄVLA TACKLING jag såg precis.. Satan man hörde ju smällen när ena snubben tappa hjälmen å grejer hahaha.. Jösses.. =D


Nej jag äääär trött asså.. Ska kolla vidare på matchen.. Sov gott hapy campers..


NP: Sirenia-The Path To DeEn lugn kväll..


..är det hemma denna lördag då jag såhär i natten sitte rå tittar på den första av de fyra NFL-kvartsfinalerna den här helgen.. Tennessee möter Baltimore och jag är sisådär 1 timme å en kvart efter realtid men det är bra för då kan jag sola reklamavbrott och halvtid..


Jobbade idag och gjorde även ett extrajobb efter arbetstid och fick lite extra betalt, fint.. Alltid kul att hjälpa sådana i centrum man är bekanta med.. Sedan gjorde jag nåt så ovanligt som köpte och "lagade" mat hemma.. De vart billig entrecote *kort datum, smakade kalas ändå* och sen köpte jag fryst skivad potatis för stekning.. när jag kom hem såg ja att den gått ut 18/12 förra året.. SÅDÄR kul men ja stekte upp en del.: Det smakade inge vidare, asså inte som att de var dåligt utan e var bara billigt skit som man aldrig köper igen.: MEN JA, med sköna mängder bearnaise-sås så blev det finfint iaf =)


DIF Hockey torskade med 4-2 borta mot Timrå.. När Timrå gjorde 4-0 efter typ 7 min i andra stängde jag av.. Nog sagt..


Horses gick väl ja, "Sådär/okej" idag.. lyckades få 2 st 5or på mitt system, 6 st 5:or på mitt å Rolles och satte ett tvillingspel.. Lyckades missa dubbeln tyvärr då Tobbe Jansson skrällde med en 25-oddsare i första.. SÅ KAN DE GÅ! Väldigt besviken på att jag å Rolle inte fick 6 rätt dock, det skulle vi haft.. Det var dåligt att missa Goop i 5:e.. Rent ut sagt svagt..


Imorrn ere rikschampionatet på Valla, hade varit kul att åka dit men jag har tvättid och inte så mycket pengar så det får bli att sitta å titta på live:n som otroligt nog fortfarande funkar utan att man måste betala nåt.. Förstår inte varför men men..


Stjärnorna på Slottet hade även idag ett riktigt kanonprogram, jag tycker verkligen SVT lyckas den här omgången oxå.. Flera man snackat med säger att det inte alls är lika färgstarkt som tidigare omgångar men asså, jag tycker fan att det är riktigt bra den här omgången oxå.. Inte lika mycket "drama" å osämja men ja, bra underhållning helt enkelt..


Sirenia.. "The Path To Decay".. Vilken låt..


När man kan köpa "2 st CD för 49 kr styck" på CDON då tycker Macke att det är kul att handla skivor =)


På min födelsedag släpps äntligen Robin Hood på DVD igen. Den har inte gått att få tag i på flera år men släpps igen nu. Den är så satans klockren och måste såklart införskaffas eller fås i present *höhö*


Om nån inte hajade så är det alltså inte Kevin Costners spelfilm utan självklart den tecknade Disneyfilmen jag menar.. "OOODELALLYYYYYY!!!!!"


Jävla Goop.. Satan va slarvigt!! *extremt självkritisk*


Nu "får" jag inte spela V75, eller ens spela trav på lördagar, två veckor i streck. P.g.a. min open stretchbane-bojkott blire nada varken 17/1 på Åby eller 24/1 i Halmstad. Satan va taggad jag kommer vara när det är finaler i Örebro 31/1 efter att ha hållit upp TVÅ lördagar i rad.. Det har fan inte hänt sen jag började lira i oktober 2007 hahaha...


Måste dock spana loppen kommande lördag dock med V75-mästaren som självklar höjdpunkt. Tror knappast "Hockey" kan försvara titeln i år men men.. Man får se.. Minns fortfarande upploppet när han vann med Acclaim förra året, det var häftigt det. hehe..


HAHAHAH!! Vilken JÄVLA TACKLING jag såg precis.. Satan man hörde ju smällen när ena snubben tappa hjälmen å grejer hahaha.. Jösses.. =D


Nej jag äääär trött asså.. Ska kolla vidare på matchen.. Sov gott happy campers..


NP: Sirenia-The Path To Decay


Under and in and tired and boom boom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0