Jag har inte fått min HANK-box från USA...

...och det är tråkigt som fan, snart måste de börja efterlysa å ha sig.. Allt sånt där man hoppas slippa, och som jag hittills undvikit, verkar nu bli en soppa men jag ska hålla mig några dagar till och hoppas det dimper ner en avi i brevlådan.. CD/DVD Pacific har alltid skött sig förut så ja, det är bara hoppas att det ordnar upp sig den här gången oxå.


Har inte fått nån räkning från MasterCard heller och det tycker jag är riktigt konstigt? Som mamma sa, "du lär få den nu i början av januari å så ska den betalas den sista", mm jo, men skicka hit den då.. Jag är väl den enda som verkligen VILL betala räkningar så man har det gjort..


Hästdagarna söndag-måndag blev smått galna då jag vann en del men ändå spelade bort lite för mycket.. Fortfarande har det dock bara gått åt vinstpengar och när jag av nyfikenhet kollade så såg jag att senast jag satte in pengar på mitt ATG-konto var faktiskt nyårsafton, d.v.s. INGA insättningar i år.. Det är 20 dagar sen nyårsafton, det är ett präktigt rekord för att vara en hästsopa som jag =D


Det har varit jävligt lugnt i flera helger nu.. man kanske skulle ta tillfället i akt å supa som en galen gris på lördag..


ELLER så vilar man en vecka till inför "födelsedagshelgen".. Kanske blir så.. Får se..


Fan va skoj det var att Peter Untersteiner fick vinna V75-mästaren i lördags.. 88-odds:aren Rocket Power, plockade ner stjärnan Commander Crowe haha.. Satt mest å garva hemma när jag såg loppet i efterhand.. Herrejösses, grattis alla vinnarspelare!


V75-mästaren som lopp är annars en märklig grej.. Här slåss alltså Commander Crowe, som före lördagens lopp vunnit 25 av 27 starter om jag inte minns fel, tjänat in över 5 miljoner mot flera hästar som håller till i bronsdivisionen och inte ens tjänat 900.000??? Konstigt.. Okej 20 meters tillägg men vafan ändå?!?!? Fast ja, nu vann ju en sämre rankad häst så kanske det inte var helt fel.. men nä, V75-mästaren borde göras om så det blir som Solvallas rikschampionat eller iaf liknande då den med mest V75-vinster *Björn Goop 2008* får välja häst först o.s.v. DET vore mycket roligare!!


Hörde lite av Springsteens kommande igår.. Det lät ärligt talat, sådär..


Spelade nya med Antony and the Johnsons idag, lät rätt bra, den får växa lite för den kändes rätt "anonym" men ändå bra..


Annars håller jag nu på att tagga upp inför SUPERBOWL 43 söndag 1/2 då man får se mötet Pittsburgh Steelers-Arizona Cardinals.. Steelers blir troligen storfavorit, vilket är helt rätt, men jag kommer iaf sitta och hoppas på Kurt Warner och hans Cardinals.. Årets slutspel har inte varit lika "bra" som förra årets. Flera bra lag kom inte ens med och andra som kom med åkte ut.. Superbowl hade, som det känns på förhand, blivit roligare om det blivit Pittsburgh-Philadelphia men Eagles klarade inte att slå Arizona i slutspelets bästa match igår då Cardinals vann inför en fanatisk hemmapublik..


Det som dock blir skoj är ju liknande förra året att ett lag blir riktigt stor favorit och en blir underdog, och precis som förra året håller jag på underdog:en.. DÅ gick det vägen då NY Giants skrällvann mot New England Patriots, och nu hoppas jag på att Arizona kan bjuda upp rejält när matchen sparkas igång natten mot måndag 2/2 kl 00.27 i Tampa Bay, Florida!


Nu ska jag spola mig igenom Idrottsgalan och sen blire sova för imorrn ska det simmas igen.. hej å hå..


Under and in and Untersteiner did it hahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0