Idag hände det en del...

...jag blev smått utskälld å kallades "tjurskalle" och både det ena och det andra då en kund inte fattade hur en betalning för ett jobb går till...

...jag fick huxflux köpa biljetter till Springsteen-konserten söndag 7/6 på Stadion..

...min HANK-box dök äntligen upp från USA =D

...jag torskade pengar på travet, inge skoj men men, chansningarna går inte alltid hem när man är "dr Odds-searcher"...

...jag gladde Johan med att han kunde köpa Bruce-tickets av mig...

...jag såg första avsnittet av dokumentärserien Advokaterna" på 4:an som var vansinnigt bra och väldigt intressant om försvarsadvokater som får örsvara folk som "kanske inte förtjänar ett försvar" men som de själva äger såklart har rätt till det.. otroligt bra och intressant program, ska bli intressant att följa fortsättningen!!

DIF Hockey's winning streak tog tyvärr slut då Linköping på bortaplan blev för svårt, DIF föll dock med flaggan i topp och 2-1-förlust.. Självklart trist men, ja, man kände ju att det var på gång efter den sega matchen i lördags och hur de blev tillbakapressade ännu en gång på bortaplan i tredje perioden.. Synd att de inte kan göra fler mål, DIF kunde ju haft ledningen med 2-3 mål efter period 1.. men men.. Jag är ändå glad att de spelat upp sig!!

Imorrn blire jobba, simning, säkert se lite hockey på kvällen, Bygglov.. Travet kanske man ögnar på men där ere "open stretch"-banor hela jävla agen så det blir igne lir förrän på onsdag på Valla eller om det blir hemma..

Dags för duschen, packa väsken och hoppa sängen!!!

BOXEN dök upp, fan va fint =D

Bossen gör extrakonsert när jag inte är på Sweden Rock, fan va fint IGEN!

Björn Goop vann båda dubbel-loppen, FAN VA ILLA!!! *haha*

Natti på er era stenbumlingar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0