Hmm ja asså..

..jag har redan bestämt mig för att bojkotta travspel när det är på open stretch-banor.. Men inser nu att förutom OM jag inte åker dit borde jag skita i att lira V64 på Valla och inte köra spel på onsdagar över huvudtaget.. De går ju så dåligt.. Har gjort det hyfsat länge.. SKa försöka låta bli.. Nu gick jag back ikväll men satte iaf en tvilling på 20 ggr så ingen katastrof men nja, ja vet inte.. onsdagarna ska jag göa som jag tänkte förra veckan.. bara titta å tycka det är skoj.. *nu blev de inte så utan ja orska typ 400 från mitt konto*.. Idag var det inte så illa men.. nja, känns väl lite trist..


Var å simma igår för första gången på aslänge.. Gick ganska bra.. Tror och hoppas det kommer gå ännu bättre imorrn.. Dags att komma igång.: har även börjat tänka lite mer på mat och så.. Får se hur de blir men det blir simning imorrn kväll igen iaf =)


Är ganska trött å vet faktiskt inte vad jag ska skriva nu..


Bygglov var bra igår..


Ser fram emot helgen om ,5 vecka.. lördag-söndag-måndag ledigt å massa skoj.. FINT!


Nä fan natti natti..


Kommentarer
Postat av: Mossan

Uhum, det var fint, Bygglov... såg andra halvan...

hur har helgen varit då?

2009-01-18 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0