Dags att uppdatera...

...tycker iaf någon har jag märkt...

Har varit väldigt trött och sliten sen födelsedags"helgen"...

Födelsedagen var trevlig med jobb en stund och sedan Solvalla med Rolle.. Det var skoj =)

Öset på Anchor i helgen å kanske framförallt fredags var härligt med kanonkonserter av PUNGTERA som visar att inte alla coverbanden är likadana.. Dimebag hade varit stolt över bandet och framförallt Ola.. Säker kille de dära..

Har fått massa bra presenter, väldigt glad för detta!!

Superbowl i söndags var som vanligt skoj.. Blev jävligt spännande.. Tyvärr gick det inte som jag hoppades ändå..

Bruce Springsteens half time show var magnifik..

Hästspelet har gått smått sensationellt bra.. Lördag-söndag-måndag vann jag över 3500 och plussade 2500 kronor.. Trodde knappt mina ögon..

Köpte massa skivor igår, bl.a. ÄNTLIGEN nya Cannibal Corpse-plattan. Smällfet är ett klart "understatement"!

Man borde nästan dra in Rönnmarks licens för hans val att "blunda" för Johan Davidssons beteende i DIF:s torskmatch mot HV i lördags (3-5). NU förlorade DIF INTE p.g.a. det, jag verkligen poängterar det, men det var för jävla sorgligt ändå!!

ZZ Top i Karlstad?
Heaven & Hell i Oslo?
Depeche Mode i Arvika?
Tuska Open Air i Finland?
ALLT KAN bli verklighet men är ännu väldigt osäkert!

Måste upp tidigt imorrn å åka på möte i Västertorp. Det börjar 08:30.. Då brukar jag ligga i sängen.. Fyfan..

28,55 i simbassängen idag, inte ens i närheten av "säsongsrekordet" 27,20 i torsdags.. Dock var jag nöjd med ALLT under 30 denna dag då jag mest ville köra igenom kilometern.. "Du kommer kanske drunkna" vare några småvassa grabbar som sa på jobbet *skrattar*

Kan bli en späckad sportsöndag trots avsaknaden av Football nu när NFL-säsongen ä slut *väldigt sorgligt för övrigt*
Tottenham-Arsenal *DERBY!* kl 14.30
Pittsburgh-Detroit kl 18.30
Canal + STUDIO 20.45 -->

Vet inte om det blir party i helgen.. Det blir iaf ingen 2-dagars..

GAMMAL kanske är att ta i men, fan, man är inte 19-20 å pallar 2-dagars utan några som helst problem längre.. *haha*

NP: JOURNEY-Dont Stop Believin ( Live at Superbowl Tailgate Party)

Under and in and "över 2500 kr på hästkontot, SWEET!!"

Kommentarer
Postat av: Mossan

Ja det var på tiden :-)

2009-02-04 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0