MÅSTE tydligen ändra mina krav.. IGEN..

..då inte ett inlägg i veckan höll heller.. Fan va slarvigt.. AMEN asså vafan jag tänkte ju blogga lite i lördags kväll men det sket sig, sen vare VERKLIGEN planerat för gårdagskvällen men då satt jag mest och sov halva kvällen.. Fan va seg jag var, fattar egentligen inte varför MEN MEN så vare iaf..

 

Usch för den jävla Anna Anka, skjut fanskapet fyfan...

 

SOM TUR VAR finns det iaf lite RIKTIGA människor som snart förgyller vardagen me riktiga äventyr, intriger, livsöden och livsglädje/kärlek..:

http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.1821664/i-en-annan-del-av-koping-tillbaka-i-januari

 

ALLA som seriöst ser Anna Anka ist för Kalle Anka på julafton ska jag jävlar i mig klippa banden med!!!!

 

Å apropå riktiga människor är det såna man får umgås med på julen.: Det blir skoj.. Gillar ju julen, har nog fått för mig å inbillat mig att jag inte gillar det och att det är massa jobb å blabla, men, näää, jag gillar julen ju haha =)

 

Efter 13 raka segrar gick New orleans Saints på pumpen hemma mot Dallas Cowboys i lördags natt med 17-24, satan vad besviken jag blev, NÅGOT bortskämd har man blivit under säsong så i tidigt 0-14-underläge kände jag att ”det kan nog lösa sig det brukar ju göra det” men den här gången gjorde det inte det.. och efter två raka närmast chockvinster då de kanske SKULLE förlorat blev sista passningen framåt inte en touchdown utan ist. en fumble och den obesegrade säsongen fick sig ett abrupt slut.. Två matcher kvar av grundsäsongen nu, sedan slutspel.. Spännande ere!!!

 

Börjar hända grejer på trade-fronten borta i baseball-USA, fyfan, det är typ 3,5 månad kvar till säsong, satan va länge, känns inge skoj alls.. Beckett, Lester, Lackey, Bucholz, Matzusaka, vi ska pitcha hem hela skiten 2010!!!

 

Jag brukar va rätt tolerant mot SL och försvara dem i MÅNGA fall men nu börjar jag ledsna lite oxå..

 

Väntar ivrigt på att se morsans reaktion på hennes julklapp, har jävlar i mig väntat sen oktober men nu ere bara några dagar kvar..

 

Det är för lite folk på jobbet, det är inge kul =( ..tror vi gör sämsta december på jag vet i fan hur länge, iaf under min tid där, känns skit..

 

Traditionsenligt sågs ”Tomten Är Far Till Alla Barnen” tillsammans med Don Holmo tidigare ikväll.. En måndag vilket nästan kändes chockartat märkligt då det ALLTID är söndagar annars! Men trevligt va de.. ”HIPP HIPP!!!”..

 

Man ska INTE börja lyssna på massa musik på kvällen för då är man fast, vet i fan hur jag ska komma ur det nu!!!

 

Under and in..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0