MÅSTE ändra mina krav...

...på 2 st blogginlägg i veckan till minimum ett.. jag menar nu är klockan halv elva på söndagkvällen och jag skriver för att jag ”måste”.. Har inte haft nåt direkt att säga men kort å gott å smått å gott å hej å hå här da:

DIF Hockey har 4 raka segrar efter vinster borta mot Luleå och Skellefteå samt hemmasegrar mot Rögle och Tälje.. TRVLIGT” Ligger 4:a i elitserien nu inför uppehållet, nästa match är hemma på annandagen mot Linköping..

I helgen vare julmarknad i Västertorp.. jobbade som attans innan jobbet ens öppnad ei lördags, skitjobbigt, en del strul, en hel del glada och trevliga ansikten dock.. Efter jobbet och DIF-Tälje åkte jag bara hem å satte mig i soffan, käklade, såg mera hockey å trav å somna till i soffan..

 

Rolle satte 7:an på V75 åt oss igår, gav bara 305 kr men den satt och det är alltid bra, trevligt!!!

 

Imorrn släpps biljetterna till Sonisphere i Sthlm, ska försöka fixa, hoppas man får nå, även om jag inte vet ännu om jag ska gå.. Vilket har varit lite av ett signum för mig under hösten hahaha...

 

Min egen julsamling vart klar i veckan, poppade några gånger i lördags på jobbet, trevligt.. vart väldigt bra i år med.. Mest udda i år är Twisted Sister's version av ”Oh Come All Ye Faithful” Hahaha =)

 

Samtliga julklappar är nu inhandlade.. Gjorde klart det sista då morsan skickade sin önskelista idag.. känns kanon, har fått till det asbra tycker jag... Ser fram emot å få se folks reaktioner på julafton..

 

Verkar som att Boston Red Sox kommer tappa Jason Bay, känns inge bra, han har varit så jävla bra de 1,5 åren han vart i klubben, hmm, hoppas fortfarande men ser mörkt ut.. Samtidigt gjorde New York Yankees ännu en mycket stark värvning i veckan, som nån sa, ”They'll win it next year again”.. Usch...

 

New Orleans Saints går som tåget i NFL dock.. 13-0 nu på 13 matcher, fantastiskt, 26-23 borta mot Atlanta idag och klara för kvartsfinal.. Det skrev jag nog förra veckan oxå men de vart tydligen klara för kvarten först idag av nån anledning...

 

Kul som fan att se att Tobben är på rätt köl igen.. Var lite turbulent där ett tag med hund, flickvän, sjukdomar å allt fan vad det var men nu verkar han va glad igen å det är kalas =D ...han festade tydligen med Lizz till typ fem i lördags morse, d.v.s. han mår bra igen.. Haha.. =)

 

Det kom allvarligt in en kund i fredags-lördags å frågade mig om JAG visste varför hon inte fick rätt ”Mitt i Söderort”-tidning..

 

Bojje var med på hockeyn igår, myyyycket trevligt..

 

Styvfarsans räkmacka i fredags var verkligen nice!!

 

På Spåret regerar fortfarande, efter förra fredagens nervösa och stressade program var det kalasunderhållning i fredags, Fredrik Lindström håll total låda och firma Luuk/Lindström kändes varmare i kläderna..

 

Min chef är uppenbarligen inte riktigt frisk i roten, men jag har jävligt roligt med han hahaha =D ”Wham, ja juste det är bandet med han sångaren, ja, vad heter han, Bruce Willis?”
REDAN EN KLASSIKER!!!!

 

NÄÄÄE nu ska jag se vidare på Dallas-San Diego på Viasat..

 

Vi hörs nästa vecka, när nu fan det blir haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0