Nya matcher, nytt hopp del 2..

JAAAA men de e väl dags att uppdatera här da.. Imorrn möter DIF Fotboll Brommapojkarna hemma på Stadion.. DIF är ju inte i absolut toppslag för tillfället, MEN, man måste ju iaf försöka se framåt å tro på vinst imorrn..


Derbyt i måndags va ju skit, visst DIF började väl ganska bra och tog t.o.m. ledningen.. På ett SPELMÅL dessutom.. men sen va de roliga slut.. Bajen gjorde 3 (4) mål och kvällen var förstörd.. Spelet var återigen inge vidare och Dembo hade ingen bra kväll i kassen.. NU får vi se hur de går imorrn da..


Desto trevligare var det i tisdags på Fryshuset då Satyricon krossade fullständigt! Väntat såklart men jävligt imponerande ändå.. "Filthgrinder".. "To the Mountains".. "With Ravenous Hunger".. och makalöst bra och vackra "Mother North".. Vilken kväll! Det kunde inte toppa CHOCKEN 2006, ett gig som bombade mig totalt och som jag knappast lär uppleva igen, men det var jävligt bra den här gången oxå!


http://www.youtube.com/watch?v=6ikVMkO2ihE

*eeeeeeeeeh*


Var hos tandläkaren idag, första gången på aaaaaaaaaaaaaaaslänge.. Hade ett stort å ett litet hål, måste fixas, ska börja i maj, får se hur de går.. Trodde fan det skulle vara värre men men..


Red Sox går som tåget, 7 raka segrar! Nu möter dem ärkerivalen Yankees i tre matcher fre-lör-sön.. Händer inge speciellt lär jag se lördagsmatchen som börjar typ 22 svensk tid.. Trevligt..


INATT kan Penguins bli klara för kvartsfinal i NHL, de har 3-1 i matcher mot Philly och kan avgöra på hemmaplan!


Nu ska jag lägga mig här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0