Världen gick inte under...

...men det känns skit nu.. 2-4 blev det mot Schteek och jag gjorde ingen bra match.. Övriga laget hade väl inte sin bästa heller.. Var helt sänkt för några timmar sen, har lyckats lugna ner mig lite nu och tänkt igenom matchen och de insläppta målen...


Är missnöjd med tre av dem, men egentligen är det bara nummer 2 som är riktigt dåligt.. De första är det dålig press från backen/backarna och jag ser skottet sent.. men ja, i bra form/självförtroende tar jag den.. Mål 3 var friläge å inte mycket att göra åt.. Fjärde målet får jag en anfallare framför, den tar man oxå men här var självförtroendet inge vidare och det bara föll igenom..


Jag är mycket ledsen och besviken över förlusten och den tappade serievinsten i min sista match.. Det hade varit kanon att få avsluta me att vinna en serie men nu blev det inte så.. Utan höjdpunkten för mig blev istället vinsten i omgång 1 av gruscupen då vi slog ut ett lag från korpens div 2.. minns det fortfarande...


Nu ere färdigspelat som ordinarie.. Nästa år, om lok farsta fortsätter, kommer jag ev. spela en del om jag kan.. och om de vill ha mig.. som jag uppträdde idag känns de väl knappast troligt...


Tack dock till Holm som ändå i sin besvikelse försökte få mig att glömma det..Kändes, ja, inte bra, men "Bättre..."


Som ni förstår har det varit en jobbig kväll och det här lär ligga kvar ett tag faktiskt...


Spelade en chansartad dubbel som igår, den satt inte och ja..va väl itne ovänat.. favoritdubbeln var bra idag och den borde man ju spelat, lätt att vara efterklok, men ja.. Man kan itne vinna varje dag och en olycka kommer sällan ensam som det heter..


Det som ändå gjorde att jag inte la av helt ikväll var Jacob Joseffsons turliga 3-2-mål i förlängningen då DIF alltså vann över Skellefteå på Hovet.. 2 poäng istället för en.. trevligt...


Ska lägga mig nu och försöka sova.. Ska se på tv tills ja svimmar/somnar.. Då kanske jag inte behöver tänka på fotbollen så mycket iaf...


Freak is sad tonight...
...under and in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0