Kul att gå på fotboll igen del 2...

...fick de bli idag då jag var å kolla på grabbarna i egna laget Lokomotiv Farsta. 5-1 seger över BK Slitvarg, väldigt trevligt. Grabbarna verkade ha kul å spelade ut jävligt bra. Skittrist att stå å titta vid sidan istället för att spela men men, måste ju bli av med magskiten..


Tänkte skriva om Stark Fastighetsföretag som var ett oseriöst jävla skitföretag som inte kan planera, sköta sitt jobb eller nånting.. Idag har dock iaf de som gör jobben ÅT dem visat sig från sin bästa sida då de lyckats idag att bila runt fönstret utanför balkongen, komma redan imorrn å byta fönster, låta mig bestämma när de skulle komma å vara allmänt schyssta helt enkelt. Jävligt bra.. SÅ även om jag starkt ifrågasätter firmans s.k. "basar" som bestämmer när saker ska å itne ska göras, å när saker ska göra as INTE meddelar om det (!?) så verkar ju vissa av arbetarna vara jävligt reko iaf..


Det är trevligt med fakturor som har ett minus före summan, hahaha.. Det betyder att man alltså ska få TILLBAKA pengar.. Händer inte SÅ ofta men NÄR det väl gör det, då är det fan lajbans!


Meshuggah lirar på Debaser Medis 22/9.. Trevligt.. Köpte biljett idag.. Inget bra för ekonomin, MEN; bra för själen.. Maxad vecka.. Måndag Meshuggah, tisdag toppmatch i korpen, onsdag DIF-AIK i ALlsvenskan, torsdag hockey DIF-Frölunda *tror jag det var* GALET...


Vill skriva mera här men, det känns som att hjärnan tog slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0