Jag är så peppad så jag vet inte var jag ska ta vägen...

...över faktumet att när Slayer kommer i november kommer de framföra HELA skivan "Reign In Blood" i sin helhet.. Världens bästa band gör alltså världens bästa platta i sin helhet och det kommer bli så jävla fett så Sumobrottarna verkar mini i jämförelse!


ANNARS ere MASSA Depeche Mode som gäller nu.. Hysterisk köpvecka vad gäller dem, 2 dvd och imorrn några skivor, hehe.. Fick världens kick vad det gäller dem när "bomben" slog ner att de är klara för Arvikafestivalen nästa år, 2-4/7.. Biljetterna dit släpps på måndag, tror fan jag måste köpa, vet inte om jag kommer dit men måste nog tjacka å isf sälja vidare om det skiter sig..
Fan verkar inte ens som att Sågen ville åka.. Hmm =/
Inte Adde heller.. Hmm, ska övertala han hahaha...


"Everything Counts", vilken låt.. Repeat, repeat.. hehehe...


"Reign In Blood", vilken platta... Repeat, ALLTID...


Hittade en kanonbra bootleg från Springsteens gigs i somras på Ullevi.. att höra den snorigt maffiga inledningen från när jag var med hela gänget å såg han kväll 1 och Bossen inleder med "Born In The Usa"... Asså jösses..


Kommentarer
Postat av: Mossan

Gör inte det då.... ta vägen alltså...

2008-10-10 @ 17:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0