Trist dag..

..ja det hände ju inte mycket om man säger så..

Zlatan vann guldbollen välförtjänt..

Fotbollsgalan försökte jag bojkota men såg en del iaf.. Adam Alsing var inge vidare men var hysteriskt kul på "extrem låg humornivå som macke uppskattar"-nivå när han rimmade Pelé å Gesslé.. Solklart askul, emn det var jag den enda i hela Sverige som tyckte hahaha...

Uselt hästspel, satt å oja mig i telefon med Rolle å vi kom fram till att vi båda gjort bort oss hahaha..

Han är bra Rolle, blivit mer som kamrat än att bara snackat hästar med.. Trevligt det =)

Antingen är det fel på mitt jobb och jag borde byta eftersom jag bryr mig så pass om det, eller så har jag bara för hög moral och vill inte att det ska gå åt helvete..

SRF Kickoff på lördag, SLAYER på söndag, ledigt på måndag med DIF-Timrå på kvällen.. Black Label Society nästa tisdag.. Och om jag har tur besök till eller från Gotland nästa helg.. Det kommer spännande tider.. Ska försöka tänka på det nu..

Six Feet Under:s nya har bra kommit LITE i skymundan av Satyricon och drabbats av det men när jag lyssnade idag så kändes det lite som "njaaa".. En del grjer är ju bra men precis som Löken skrev i Close-Up är en del rejer väl rutinmässiga.. kanske borde de tagit lite längre tid på sig att släppa en ny platta eftersom förra årets "Commandment" var en av de bästa de gjort, vad gäller jämnmässigt sett över hela skivan..

Imorrn blire PORTAL som får åka på.. Skum skiva.. Skum ljudbild.. maskinellt.. Som lite krigskänsla på vintern.. ISKALL produktion..

DIF-Brynäs imorrn på Hovet.. Kan i vanlig ordning gå hur fan som helst när man pratar om DIF Hockey den här säsongen men hoppas kan man göra.. Två målvakter i bra form talar ju iaf för hemmalaget ;) Go DIF Go!!

"COMMANDO! The Age Of Nero!"

Jag väcks inte 7 av fönsterarbetarna längre.. Det är så jävla skönt.. Alltså augusti-november det här året glömmer jag fan aldrig.. Jag är bortskämd och har skrivit det flera gånger om att jobba sent å blablabla men FAN VAD JAG HATADE DEM JÄVLARNA som väsnades från sju varje morgon.. Helvete..

Klockan gick ikväll oxå.. Den har en tendens att göra det..

Hörde från nån idag att Magnus Pehrsson inte var intresserad av att gå till DIF nu.. Det enda jag har att säga om det är att det vill han visst det.. Så länge pengarna är de rätta, SÅ SLANTA UPP FÖR HELVETE!!!

HAIL SLAYER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0