Så Obama blev president...

...och det var ju bra.. Sen att han har typ världshistoriens tuffaste jobb framför sig, DET är en annan sak! Skönt med en demokrat och inte ännu en krigsgalen/älskande republikan.. Förutom det en "way over retirement" ålder-kandidat med en vicepresident som verkar smått galen.. Snygg, men galen.. Hon vet inte vad dagstidningarna heter i USA som hon läser? Hon tror att Afrika är ett land? Att hon sen måste lägga typ 150 k dollar på nya kläder i kampanjen av KAMPANJENS pengar.. Det är ju både dumt och sorgligt.. jag menar hur fula är hennes egna kläder? Eller så tror hon bara det. Och om hon har sånt självförtroende och tror hon kan bli VÄRLDENS MÄKTIGASTE då kanske det är dags att springa till psykologen...


Har inte hänt så mycket senaste dagarna.. Mycket fokus på V75 imorrn då jag och Tobbe försökt knåpa ihop ett system tillsammans.. Brukar egentligen inte gilla att lira flera men tyckte det kunde vara kul nu när det är massa extra pengar i 7-rättspotten.. Hela grejen iofs med jackpot är rätt "överdriven"..


För er som inte vet kan man alltså på V75 vinna pengar om man har 7,6 eller 5 rätt.. NÄR det blir jackpot, d.v.s. ingen klarar fixa 7 rätt eller det är så lätt så det inte blir utdelning på 5 rätt eller både 5 och 6 rätt som förra veckan, då flyttas de pengarna över till nästa veckas 7-rättspott.. D.v.s. det blir INGA extra pengar i 6- och 5-rättspotten.. bra? Både och.. Visst får man 7 rätt är det ju kanon *Det är de alltid iofs* men då blir det ju extrapengar.. Men det är ju naivt att snacka om "man kan vinna 55 miljoner" till en ensam vinnare... Och det är klart, det KAN ju hända.. MEN, varför jag kan lira större är ju för att med den systemstorlek jag *och den här veckan Tobbe* lirar så är det ju högst troligare att kanske 10.000 kr på 7 rätt med jackpotstålarna blir typ 20.000 istället.. Verkar mer troligt.. Vi har gjort ett både bra och kul system tycker jag.. Jag är mer egospelare än han men tycker vi fått ihop det bra iaf.. Det ska bli ruskigt spännande och intressant imorrn..


Bara man inte spricker i första.. Man får ju hoppas 5 hästar räcker *hahaha*


Iom att ATG går ut med kampanjen "DU KAN VINNA 55 MILLE" så spelar folk mer och på det sättet så blir det ju mer pengar i både 6 och 5-rättspotten.. DET är bra!


Var inge kul stämning hos mamma förut.. jag blev så arg och senare ledsen så jag gick hem därifrån.. Har lugnat ner mig nu senare på kvällen och funderat igenom saker och ting så nu känns det rätt bra igen..


Börjar så smått hänga med i NHL igen genom highlightsprogrammet "NHL On The Fly".. Tycker dock att det är synd att de inte kör alla matchbilder på rad utan kör reportage och jox mitt i nuförtiden.. Inge vidare.. Man kan ju iofs spela in och spola, nåt jag gör nästan alltid iaf...


Blev som sagt ingen ny Satyricon till jobbet idag då mängden skivor var för lite för att skicka denna vecka, såg dock att redan nämnda och även Six Feet Unders nya kommer till jobbet om en vecka istället.. Gott så!!


Julen börjar på jobbet nästa vecka.. Fyfan!

OM NÅN ser det här och har tänkt köpa reservlampor till slingor/ljusstakar/liknande har jag några saker att säga!


DET FINNS EN MILJARD OLIKA KOMBINATIONER!

VI KAN INTE ALLA!

VI KAN INTE HA ALLA SORTER!

VI ÄR INTE DÅLIGT PÅLÄSTA ELLER "OINTRESSERADE AV ATT HJÄLPA TILL" FÖR ATT VI INTE HAR 489 SORTERS RESERVLAMPOR.

NI SKA INTE SUCKA OCH SÄGA "DET TRODDE JAG NI VISSTE" NÄR VI VILL ATT NI TAR REDA PÅ SAKER FÖR ATT VI SKA KUNNA HJÄLPA TILL!

FLERA AV ER ÄR LÄSKUNNIGA, TA REDA PÅ LITE SJÄLV!

BARA FÖR ATT NI KOMMER TILL EN SERVICEBUTIK BEHÖVER NI INTE BETE ER SOM FÖRSTÅNDSHANDIKAPPADE ELLER LAMA MÄNNISKOR UTAN VARKEN KUNSKAP, INTRESSE ELLER MEDKÄNSLA!!!!


OCH kanske framförallt...


DET ÄR BARA EN LJUSSLINGA, INTE ETT HELT JÄVLA LIV!!!!


Galen hockeymatch i Pittsburgh inatt.. Efter 13 minuter i period 2, 5-0.. Efter 9 minuter i period 3, 5-4.. Blev rätt svettigt tillslut =S ...MEN, seger iaf.. Fint!


Henke Lundqvist var RÄTT bra i kassen i natt på "Garden" när Rangers vann över Tampa med 5-2.. Chris Drury sköt hattrick och gjorde bl.a. ett vansinnigt snyggt frilägesmål där målvakten inte bara var uppfintad på läktaren utan även köpte korv, sockervadd, sega björnar och en grogg såg det ut som.. Jösses...


Har nästan glömt bort att det ju faktiskt är Arsenal mot United imorrn.. Eller om det är tvärtom.. Får skynda mig från jobbet och börja kolla när jag kommer hem.. KAN BLI en svettig match!


Vill se Saw V i helgen.. har den på datorn men går hellre på bio med Adde eller så... Får se hur det blir..


Nu är ja svintrött igen så det är ju bara att gå och lägga sig..


FREAK is having a "sådär" night..

"Around the horn" is up...

GO TO SLEEP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0