Vem fan kom på Coca-Cola...

...i 2-litersflaskor.. Fan det smakar ju förjävligt.. Eller njae det gör det inte men skillnaden mot de där stora kolsyreförstörande flaskorna är enorm från 1,5 och ännu mer 0,5-flaskorna..


Näääej jag har inte mycket intressant att skriva å jag skriver om läsk, passar det inte så gå och lägg dig i hängmattan!!!


På lördag ere Motörhead, det kommer bli asbra..


EM-krönikan i TV4 var bra igår.. Det var ljuvligt att sitta och se tillbakablickar från det fantastiska mästerskapet i somras...


Tobben han e bra han, han sa till mig på skarpen idag och fick mig att tänka till.. Sen stod man där med svansen mellan benen.. Så det ska nog bli något bra av det där.. Sen fattade nog han oxå att jag menade väl.. Men iaf =)


Det var själva helvete vad Next Stop har svårt att få fram Phil Spector's julskiva som jag beställt från dem snorbilligt.. Den är bra den..


Södertälje verkar inte kunna göra mål...


Jag såg smått chockartat att DIF Fotboll SÄNKT PRISET på Säsongskortet på vissa sektioner.. Kors i taket.. Istället för 2200 kr år 2008 + 300 i medlemsavgift kostar det nu 2000 kr inför nästa säsong + 300 som vanligt för medlemskortet.. Det var ju bra.. Eller hur mamma? =P


Festivalbussen är lite fula tycker jag.. när man bokar resa med dem tar de fullt själigt ut faktura-avgift.. Vilket jag tycker är helt okej då de vill ha in stålarna och därför på det sättet uppmanar folk att betala med kort eller Internetbank.. Betalar man direkt med VISA eller Mastercard är det inga extra kostnader, Det som jag hänger upp mig på är att dem tar nå slags "Bankavgift" på 10 kr om man betalar via Swedbank, Handelsbanken, Nordea m.fl. Men vafan liksom.. OKEJ OKEJ DET ÄR BARA 10 spänn men det är principen!! Vafan, man betalar ju in skiten på en gång hur kan de ta betalt för det?? Svagt..


NÄEEEEJ sängen kallar!


Ja men sov gott då.. Och akta er för ljuset..


Kommentarer
Postat av: Mossan

Hmmm, billigt??? Kan diskuteras, men prisvärt, JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

2008-12-10 @ 08:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0