Snart ere sån där jul..

..å då får man paket å d e skoj!

Dubbel-Macke slog till ikväll och jag är ruggigt nöjd med spiken på Eklöf i första, sen tog jag 5 hästa i andra å ena av favoriterna vann, SYND, men ena lilla skrällen va tvåa iaf.. Aja, 52 ut, 128 in BRA DÄR!

Imorrn tycker jag ni ska komma å handla hos mig så de blir lite ös!!

På kvällen imorrn blire julbord med chiiiefen å Tobben, helvete va de ska frossas å ha sig!

På söndag blire jultradition med Don dunderHolm.. Fan va trevligt!

Gris-Adde har ledigt i 2,5 vecka nu, jävla as.. Men men, jobbar man med galna barn hela tiden kan man ju förtjäna nå sånt.. Fy fan...

Nä fan de blir nog sängen snart så man pallar jobba idag med. Det blir bra det!

Under and in and rock n roll and HANK III... YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0