Jo men helgen..

..blev väl helt okej iaf då..


Först vare ju julmarknad med allt vad det innebär i centrum och då fick man vara på jobbet tidigare än vanligt å sköta massa jox.. va lite svettigt och problem där ett tag men det löste sig så man kunde slappna av ett par hekto.. Var på jobbet till fyra innan jag fick åka hem.. hade världens flax den här dagen d jag fick åka bil med pappa både till och från jobbet vilket såklart var yttersta världsklass..


När jag kom hem la jag mig i sängen å såg lite tv å slumra till en stund.. hästspelet gick åt pipan.. sen blev de middag å lite hockey innan jag åkte mot Hovet å såg på Motorhead med Rick.. Lemmy, Mickey Dee och Phil var i vanlig ordning kalasbra och gjorde inte mig besviken den här gången heller hehe.. Att jag dessutom lyckades tjäna pengar på att slå vad om inledningslåten gjorde ju inte saken sämre.. Snacka om easy money när jag som sett setlisten sa åt en kille vilken de skulle börja med å han sa emot och HAN sa alltså att vi borde slå vad.. hehe.. Han fick slanta upp och vips insåg jag att man är bättra på "gissa Motorhead" än trav hahaha..


Efter konserten åkte jag hem till Vigge å såg Barca vinna med 2-0 över vidriga Real Madrid vilket var skitbra såklart.. Ken å Holmen var oxå där och vi lirade Rock Band.. De lät inte överdrivet fantastiskt men ändå..


Sen blev det Patricia några timmar.. Det var ganska trevligt.. Hade ju tänkt se Motorhuvudena å sen åka hem å typ dö i sängen istället blev de krogen och hemresa halv fem!?!?!?! Inte som beräknat men, ja, så kan det gå.. Sov idag till efter två nån gång hahaha.. Jag älskar mitt hus.. Det är verkligen lugnt.. inget jävla liv.. Så skönt.. Dessutom verkar ju "vi ska byta fönster men är segare än snigel-SM-ligan" vara klara oxå så det är lugn å ro nuförtiden.. Som det ska vara! Det är därför jag gillar att bo där jag gör.. =)


Det var en olycka på Solvalla idag.. Det är alltid tråkigt när de händer. Två kuskar gick i backen och det sas på tv att nån fick ett benbrott.. Väldigt tråkigt såklart =(


På tisdag ere Whitesnake.. På onsdag kanske Opeth.. Vet inte än men jag tror det blir så, fick erbjudande om att köpa en biljett idag.. Det blir nog så..


Idag kan ha varit sista lediga hela dagen innan julafton. Vet fortfarande inte om vi har öppet nu på söndag, har vi det lär jag vara där.. Isf blir det 11-15..


Pringles har kommit med några jävla low fat-chips blandat med ris eller vafan de va.. jag missade hela risgrejen å köpte med paprikasmak å tänkte att "low fat kan man ju testa" men det smakade fan satan.. Fy helvete vad äckligt det var!!!!


Det finns fan få trummisar som får det att svänga med så enkla medel som Mickey Dee gör i Motorhead, satan va tuff han är..

Att han spelade i King Diamond på deras tre första plattor INNAN han gick med Lemmy å co. gör han fan bara ännu ballare!!


NÄÄÄEJ nu lägger jag mig i sängen å ser vidare på Baltimore-Philadelphia.. jag verkligen ÄLSKAR Viasat för deras NFL-sändningar!!! Att de nu dessutom fått till det att köra de senaste matcherna i repris i BRA TID dagen efter ger dem ett extra plus, plus den redan nämnda studion de har på söndagkvällarna mellan 19 och ca 22.. Den är bra den!!


Nu kör vi ny vecka..


Under and in and in and bada and nya sängkläder and mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0