Bättre tider på väg..

..tror jag, eller nja, bättre, skönare iaf.. Varför?

 

JO kommande vecka jobbar jag 5,5 dagar.. D.v.s. måndag-fredag och halva lördagen.. Men jo, det är ändå okej.. FÖR SEN blire lite lugnare i flera veckor.. Hur?

Vecka 13: Måndag-onsdag, torsdagen 13.30-17.30 typ, ledig fredag, halva lördagen.. Totalt 4 dagar (Sweden Rock-kryssningen)

 

Vecka 14: Måndag-torsdag.. Totalt 4 dagar.. Påsken inleds..

 

Vecka 15: Tisdag-fredag, halva lördagen.. Totalt 4,5 dagar.. Annandag påsk på måndagen!

 

Vecka 16: Måndag-onsdag, totalt 3 dagar.. USA!!!

 

Vecka 17: Tisdag-fredag, halva lördagen.. Totalt 4,5 dagar.. Landar från USA på måndagen, lär dock bli en tuff jetlag-vecka men iaf =)

Vecka 18: Måndag, onsdag-fredag, halva lördagen.. Totalt 4,5 dagar.. 1:a maj på tisdagen..

 

Så plötsligt är vi inne i maj och jag har inte jobbat en hel vecka på SEX jävla veckor.. haha.. =) Förutom USA siktar jag på att ha sedvanligt ”långledig” under påskhelgen.. 4 dagar.. Smått overkligt men, påsken är fan GRYM!

 

Holmen skämtade idag om skilda världar mellan våra hockeylag.. Det kunde ju inte vara mer rätt alltså.. AIK blev idag klara för semifinal efter ännu en imponerande och rättvis seger mot serieledaren Luleå som, uppenbarligen måste ha bränt allt krut i grundserien.. Herregud va off de var i den här kvartsfinalserien..

 

DIF Hockey, MITT LAG, är dock rena jävla misären fortfarande.. Horribelt dåliga i båda matcherna den här veckan.. 2 poäng har man tagit.. Snudd på att jag säger 2 poäng för mycket.. NU ere dags för Leksand hemma på Hovet imorrn.. Jag HATAR att Djurgården spelar i kvalserien, MEN, nu är läget som det är, och jag längtar nå så förbannat till matchen imorrn.. Jag tror det kommer bli kalasstämning och jag hoppas de fått liiiite självförtroende efter igår.. Men men, för fan, vinn, taaaa tre poäng nu.. Go go =)

 

Abominable Putridity heter ett ryskt dödsmetallband som släppt en överjordiskt fet skiva i år.. MÅSTE inhandlas så snabbt jag har stålars.. Kanske redan i veckan.. Får se hur mycket extrapengar jag får in i veckan.. Siktar på att be om att få lön måndag 6:e ist. För fredag 23:e.. JA OKEJ OKEJ jag vet, det är väl ingen större skillnad men jo, det känns fan bättre om jag kan klara mig med det jag har till måndag istället.. Sån e jag!

 

Glöm inte att från tisdag morgon kan man kolla vad man får tillbaka på skatten om man har e-leg på länken nedan:
http://www.skatteverket.se/privat/etjanster/inkomstdeklaration1.4.18e1b10334ebe8bc80005676.html

 

Asså, DYLAN är SÅ bra.. Har lyssnat på några låtar denna veckan om å om igen, det går ju inte att sluta..

 

Det blir Metaltown nere i Göteborg båda dagarna 15-16/6.. Köpte tågbiljett ner i veckan som var.. Fick en för 180 kr, X2000, ner torsdag kväll vid åtta.. Perfekt.. Man kan åka å se första EM-matchen på Olearys på Centralen med någon och sedan sätta sig på tåget.. Asbra ju!

 

Klockan tolv inatt släpps de billigaste hemreseplåtarna och då ska jag köpa hemresan.. Lär bli dyrare då, ca 400 tippar jag på, men men, det får man ta, snälla mamma har ju ordnat såg jag får bo gratis tre nätter på hotell så en resa på typ 600 spänn känns ju inte så farligt =)

 

Apropå mams träffa jag henne och bästa sistah i tisdags på Texas Smokehouse i Hammarby Sjöstad.. OOOOOOOOOOOUF dit kan jag gå fler gånger haha.. Det var väldigt trevligt =)

 

Väldigt tragiskt med Bolton-spelaren (vare väl?) Muamba som kollapsade på planen igår.. Hoppas han klarar sig.. Och inte bara det, utan kan bli människa igen.. Man undrar ju hur det ska gå =/

 

Späckad vecka? Jag? Nää vadå..

 

Jobb måndag-lördag..

Måndag: DIF-Leksand på Hovet..

Tisdag: KOLLA SKATTEN!!!! Extrajobb hos kund efter sex, sen hem å se MoDo-SAIK på TV..

Onsdag: Träning, sedan se HV-Färjestad på TV (alt. Frölunda-Brynäs)..

Torsdag: Tvätt-tid och Örebro-DIF på TV..

Fredag: Fönstret? Ja, kanske.. sen HOPPAS jag verkligen det blir e 7:e avgörande match mellan HV å Färjestad!!! Tror knappast det blir det mellan Frölunda och Brynäs, men det går oxå bra..

Lördag: DIF-Timrå på Hovet, sen förhoppningsvis middag med Adde.. Får se..

Söndag: Träning, förutsatt att man tagit det lugnt på lördagen, sen ere ingen hockey, vafalls, vad ska jag ta mig till!?!?!? Hehe..

 

Det var skoj att vara hemma hos Jimmy igår.. Lille David var rock n roll.. Hailey oxå.. Även om hon sparka mig i huvudet haha.. Sen var jag hemma hos Pelle och Ia ett tag.. Det var oxå trevligt.. Och alldeles för länge sedan så det var det dags för!

 

Måste fan skaffa ny soffa.. Såg att IKEA hade Ektorp-soffan jag har för typ tre tusen.. Det får det fan bli.. Går ju knappt att sitta i den här jäveln längre..

 

Fan undrar om man skulle kunna skaffa en tresists förresten.. Ska fan mäta lite.. JAPP så fåre bli.. Fram med tumstocken..

Hörs då!


Kommentarer
Postat av: Mossan

Haha, tresits... du e galen. tycker du ska köpa dig en större lägenhet först! Puss!

2012-03-19 @ 07:15:07
Postat av: Bloggosphere

Större? Äh.. orkar ju knappt städa den lilla jag har.. Har faktiskt hittat haha..

2012-03-19 @ 10:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0