Vet inte..

..om jag är så jävla glad och/eller sugen på att skriva idag så det blir inte så långt men ja..
Lite grann iaf då:

Telia tog i veckan bort min favvokanal ESPN America från sitt TV-utbud.. Ett mycket hårt slag men jag försöker vänja mig.. Men det är så tråkigt.. ”Thanks for all the years ESPN”..

 

Kändes som vanligt väldigt konstigt att vara på Hovet igår och inte se Djurgården.. aik-Modo med chefen.. Slutresultat 3-6.. Lyckades enligt Holmen se aik:s sämsta hemmamatch denna säsongen, timing vare..

 

Måste göra önskelista till kommande födelsedagen..

 

Var ute igår.. Det var rätt kul.. Adde var glad att man var med på Patricia.. Amen de va skoj.. Träffa Chrille, Freddy och Kristoffer hos Adde oxå.. Spela biljard.. Adde, har alltså ett MINIbiljardbord hemma hos sig.. Han e inte klok.. Men de va kul..

 

Saints åkte mot San Fran.. Björn och Micke jublade.. Grattis till er..

 

Tränade två gånger i veckan, kändes bättre än väntat, imorrn är vi där igen..

 

Trevligt hos Pelle förut.. Goda hamburgare gjorde han.. Klart dagens höjdpunkt..

 

Strålande Stjärnorna På Slottet-avsnitt igen, jävligt rörande när Rheborg bröt ihop, väldigt sorgligt.. Men fint..

Nää fan jag e inge vidare uppåt, de känns inge skoj just nu, så jag tar å ser på Lewis Black istället så ja får garva lite innan jag ska sova.. Sen kör vi en vecka till..

Go Go Go..

Eller jo, en kul sak, Veronica fixade en baseball-handske till mig i USA, som jag fick i torsdags kväll..
DET var roligt, så nu har jag en sån oxå =)


Kommentarer
Postat av: Mossan

Upp med hakan Jovvvvvvan!

2012-01-16 @ 08:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0