Som jag skrev förra veckan..

..idag ere söndag och jag är helt färdig..

 

Veckan började inte jättebra då jag vart rätt förkyld, har jobbat med det hela tiden men det är ju slitande.. Så inge träning alls denna vecka, tyvärr, men man kan ju inte när man e sjuk..

Födelsedagen var bra.. Skönt, inge party, haha, men trevlig middag hos mamma och superbra presenter från familjen.. Jag var MER än nöjd om man säger så =)

 

Lyckades få biljetter till matcherna med Boston Red Sox i sommar.. Köpte till totalt 8 matcher.. Fem i juli, tre i september, nu vet jag ju inte än om jag ska tillbaka i september men, ska jag de har jag iaf plåtar vilket känns bra.. Annars får man väl sälja dem till nån av snubbar/orna på forumet =)

 

Ska åka och köpa dollar imorrn efter jobbet.. bara att passa på när man får för under 6.80.. Kalas..

 

Skoj fest hos Elina och David igår, MINDRE skoj idag då jag inte haft nån toppendag direkt hahaha... Fiiiiifaaaaaaaaan va seg jag varit..

 

Getaway släpper 2 nya band imorrn, spännande!!

 

DIF Hockey går inte som tåget men att vända 3-1-underläge till 4-3-ledning borta mot SAIK var ändå ett bevis på bra moral.. Såklart skulle de ju kvittera till 4-4 och vinna på straffar sen, Skelleftejävlarna, MEN, iaf.. Klar uppryckning mot den makalöst usla insatsen mot Tälje hemma i torsdags, 1-2...

 

Green Bay Packers-Pittsburgh Steelers på söndag natt.. Superbowl 45.. Tror matchen börjar 1 natten mot måndag.. Bloggen nästa vecka lär dyka upp måndag kväll då ju söndagen är fullspäckad, Jimmy har sagt att han ska komma hit och titta med mig, men, vi får se i veckan hur han har det med barn och jobb å allt vad det kan va.. JAG kommer iaf titta å heja på Green Bay =)

 

Maharajah blev två i Prix D'Amerique i paris idag.. Jösses vilket häftigt lopp, jag började nästan tro att han skulle vinna, men Ready Cash plockade ner honom, TYVÄRR.. Va häftigt det hade varit..

Vilt kämpande Sverige blev 4 i handbollen efter bra kämpainsats mot Spanien i tredjepris-matchen.. Källman va häftig å se som bet ihop å körde trots att han knappt verkade kunna gå..

 

Danmark-Frankrike i finalen såg jag slutet av, mycket spännande, tyvärr vann Fransk-packet där med..

 

Näääääe jag e så trött, jag måste lägga mig, mot nya bloggrekord och ta fighten mot Kissemiss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0