BADAT har jag..

..gjort idag, inte för att nån bryr sig men iaf, det var längesedan, hahaha..

 

Sitter på redsoxnationfans.com å livechattar, jävligt trevligt när det inte är säsong på ordinarie MLB-sidan..

Jag har jääävligt lite att säga idag..

 

Trevlig kväll igår med stora Meijer-klanen, Elina och Pelle, trevlans vare =)

 

Saints åkte ur slutspelet mot Seattle som gick till slutspel trots 7-9, som bästa lag i NFC West.. Helt otroligt, Seattle vann med 41-36 på hemmaplan, en av de större sensationerna i NFL-slutspelets historia sas det.. Insåg väl under matchens gång att, som jag sagt förut, det inte betyder lika mycket.. Djurgården och Boston Red Sox.. Tillslut när Seattle vann, var jag väl inte jääätteglad men samtidigt nästan garva jag åt hur sanslöst det var.. Kommer såklart titta vidare på NFL-slutspelet ändå =)

 

FET match nu, wild card-helgens hetaste mellan Eagles och Packers.. Trevligt =)

 

Ska försöka ta mig till Eriksdalsbadet och gå/springa lite imorrn.. Är egentlgien förkyld emn får se, undrar hur jag kan sova inatt.. Träningsväskan är paackad iaf.. Blir det inte imorrn så iaf onsdag, dags att skärpa sig nu efter fatalt griseri sen veckan innan jul.. SKA VÄNJA MIG AV VID COLA VARJE DAG T:EX: HEHE:: oj caps..

 

Öppnade som sagt 11 ist för 10 på jobbet igår.. jobb till 15 ist för 14.. vet inte om det var SÅ stor skillnad, märks kanske mer nästa helg.

 

DIF Hockey tog poäng borta mot Luleå igår, vilket var mer än vad jag trodde, men förlorade, SOM VANLIGT i förlängningen.. DIF har nu förlorat 10 av 11, eller om det är 9 av 10, matcher som gått till fl./straffslag.. SÅDÄR ASSÅ!

 

Hästarna gick okej igår, och idag.. Var skojigt, aftonbladets liverapporter är utmärkta.. spännande att följa utvecklingen av ur banan var igår, det såg verkligen förjävligt ut, jag trodde på allvar det skulle ställas in..

 

Längesen det var nytt bandsläpp till Getaway Rock 2011 nu, dags snart!

 

Trevlig middag och På Spåret-tittning hos mamma i fredags, funkar tydligen i Sjöstan oxå =)

 

Imorrn öppnar Anders lunchstället igen vid jobbet, trevligt..

 

Bygglov började i tisdags, trevligt program fortfarande! =)

 

Jävla Patrik Ekwall ska INTE vara i Thailand, han ska sända Fotbollskanalen Europa ist för nå kjolstyg.. Hehe ;)

 

Funderingarna om USA-resor fortsätter snurra i huvudet.. Ska man låta de vara me de 6 dagarna i Boston jag får? Ska man vara där en extra dag? NY i maj? NY i september? Lär aldrig ta slut.. hahaa..

 

Under tre månader till Opening Day i Texas..


GONATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0