Ösigt har det varit..

..och lär förbli men kanske inte som tor-lör den här veckan hehe..

 

Derbyt i måndags på Råsunda var knappast årets match men det var ett läckert event med skitbra tifon innan match.. Fotbollsförbundet och media sket i vanlig ordning på sig och det var skandal hit och dit för att riktigta fotbollsfans ville visa kärkeken till sin klubb.. Så får man tydligen inte göra för då blåses spelet av.. Jävla trams.. DIF Fotboll möter Kalmar borta imorrn och det får vi se hur det går..

 

BOSTONS INLEDNING HAR INTE DIREKT FORTSATT BÄTTRE; 1-7 PÅ 8 MATCHER MEN IAF ÄNTLIGEN EN VINST MOT Yankees i fredags (9-6) som följdes upp av tung förlust igår (4-9).. (caps).. Match tre i matchserien ikväll, kollas repris på imorrn efter Kalmar-DIF..

 

Sweden Rock-kryssningen var MYCKET rolig.. Gungig, massa dricka, god mat, trevligt folk, SNYGGT folk (JEEEEEEEEZ!!!), en del riktigt bra band.. Riktigt lyckat, helt i klass med Close-Up Båten i februari förra året.. Eller om det var mars..

 

Bra fest igår med.. även då med Bojje och farbror, jävligt skoj på Anchor..

 

Är så jäävla trött idag, vet i fan vad jag ska skriva..

 

Goda hamburgare kirrade jag i helgen iaf.. Kanske blir imorrn med.. lika bra =)

 

Verkar kunna ha skorna jag köpte, ovant men verkar funka.. Ska köpa hålfotssula till dem med, en lite lägre än jag brukar ha, tror det blir bra!

 

Längtar till Boston, under 3,5 månad kvar nu =)

 

Fick mina Sodom-tröjor i veckan, trevligt trevligt..

 

Somnar fram och tillbaka, lägger ner det här för nu.. kanske kommer på något senare..

 

Nä det gjorde jag inte..


Kommentarer
Postat av: Holmen

Den här bloggen uppdateras ju lika ofta som djyyyrgårn vinner..

2011-05-07 @ 13:33:57
URL: http://www.aikfotboll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0