SAINTSATIONAL!!!

Man kan ju inte säga annat!!!

New Orleans spelade sin 10 match idag, borta mot Tampa Bay Buccaneers.. Saints vann med 38-7!! Då låg dem ändå under med 7-0 haha =D ..fantastiskt..

Riktigt fläskig match nästa måndag natt, 30/11, hemma mot New England Patriots.. uvuv..

 

Har inte hört hela ännu men det lilla jag hörde av Tom Waits-live:n igår på Fönstret lät jävlar i mig kalas!!! Ska poppa på jobbet imorrn.. GO GO GO!!!

Timrå-DIF imorrn, snabb revansch och ketchupeffekt för alla missade chanser igår?? Man kan iaf hoppas =)

 

Vore jääätteskoj att åka till Solvalla på onsdag.. MYYYCKET trevliga lopp.. iaf på förhand.. Får se om det blir av.. Rolle sa inte nej direkt iaf, man får se..

 

Telia har äntligen fått in sin inspelningsbara digitalbox, vilket betyder att jag SNART byter leverantör av TV hemma.. Efter årsskiftet kanske.. verkar knöligt att hålla på med innan jul.. Hehe, bra det..

 

Ska nog sova snart..

Peppar min kompis som har det lite tufft med all möjlig skit just nu!!!!!!

 

Gonatt bloggfans


Kommentarer
Postat av: Mossan

Nu låter du ju lite glad i alla fall!

2009-11-24 @ 09:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0