UNDRAR HUUUUUUR många gånger jag hört...

...mellansticket i "Evisceration Plague" vid det här laget.. 30? 40? 50?!?! Helvete jag tröttnar aldrig...

Vet fortfarande inte om det blir nå AC/DC i helgen.. Jag höll på att säga att hoppas det inte blir nåt imorrn iaf..

Klart att ringer "X" å berättar att man fått så går man ju dit men söndag vore isf MYCKET roligare.. Men ja, känns inte som världen går under om det inte skulle bli något..

DIF Hockey inledde kvällens match i sängkläderna verkade det som och då det stod 0-4 efter två perrisar fick jag, mycket trött f.ö., nog å gick hem.. Det slutade 3-4, en stark upphämtning och det är kalrt att när jag kom hem å fick se de göra 3:e målet med typ tre och en halv minut kvar började man ju fundera om man gjort en blunder men.. Nu höll det inte hela vägen.. Har faktiskt aldrig drabbats hittills av den grejen att man gått och sedan fått "resultatet med sig" iaf..

5 poäng ner till Rögle som vann med 6-2 hemma mot "kris"-MoDo.. Plötsligt känns inte allt lika självklart och "lugnt" som för några dagar sen.. Huva..

Oldsberg ska göra "Här är ditt liv" i SVT och därför lämna "På Spåret".. MYCKET sorgligt.. Jag fattar dock itne vrför han ska sluta där för att göra det andra?!!?!? Om det stämmer som det skrivs att SVT vill "göra om" På Spåret blir man ju galen..

Imorrn blire luuuuuuuuuuuuuuuuuugnt.. Klipp och middag hos mossan.. Eller AC/DC,.. det låter säkert helt jävla galet men jag hoppas fan på det första ändå!

NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0