...ja ni..

 

Ingen skoj vecka för undertecknad.. Misären för DIF Hockey tog inte slut och det som skulle bli en boost för mig blev ist ännu värre. Har inte varit på humör alls den här veckan.. Arg, inte glad, ledsen en del, men mest, inte nå kul..

 

..och förresten om nån läser och tror att det BARA har med Djurgårn och göra så, nej, så är absolut INTE fallet.. Det ÄR en stor del av mitt liv men långtifrån allt..

 

KUL därför att London-besöket i helgen blev så bra.. Något som jag innerst inne ångrade redan när vi bokade MEN, det var skitskoj.. Bra konsert igen, bra dricka (haha) och allmänt jävla skoj.. En del mycket allvarliga diskussioner om allt och ingenting med Sven-Åke, bra och skitspännande fotbollsmatch mellan Everton och Tottenham (1-0).. Triptykon var kanon, men lite kort.. Cannibalerna var bra som alltid.. Samma set som i Sthlm men det var väntat.. Gick lite mer pengar än väntat men, ja, vafan.. Skitsamma..

 

Fullsmetad vecka som kommer igen.. Jobb måndag-lördag.. Kvartsfinaler i hockeyn varenda kväll/dag.. Måndag tvätt.. Tisdag middag med mamma och lillsyrran.. Onsdag träning.. Torsdag DIF mot förkvalsvinnaren på Hovet.. Fredag, hmm, jaaa.. Vet inte, antingen hem direkt å se hockey, kanske Fönstret, kanske morsan, får se.. Nåt av de iaf.. Lördag efter jobbet förhoppningsvis hockey på Olearys och ”födelsedagsmiddag” med Adde, något sent men vafan jag tackar för det haha =) Sen ville Pelle ses så ska försöka göra de på lördagen oxå, tror det iaf.. Söndag blire nog träning igen, om man itne ”RÅKAR” bli full å knas på lördan, men, tror inte det.. Sen får vi se om man kan få se Lule-Gnaget med Holmen, vore skoj, får se vad han säger hehe..

 

I fredags kuta jag runt på jobbet som en tok och fixade med grejer som blivit fel, nyinflyttade kunder, leverans till villa.. hej å hå.. Skönt å ha massa å göra, slipper man tänka så jävligt.. Ska sikta på det den här veckan oxå, hålla mig sysselsatt.. Så hoppas jag denna veckan blir bättre än den förra.. Förutom helgen då som var jävligt trevlig!

 

Hanna W. Lämnade BB-huset.. Skönt.. RODNEY kom in! Hoppas han få stanna, haha!

 

Vet inte hur mycket mer jag har att säga egentligen.. Ska packa tvättpåsen till imorrn, lägga fram kläder och sen somna till Fotbollskanalen Europa.. Det är iaf planen..

 

GO GO GO dååååå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna var ju bäst!!! Du har fullt upp du Johan! Ha det gott! Kram Daniela

2012-03-12 @ 07:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0