Another week passed..

..åå den va väl sådär men ja, nu kommer det en ny vecka så jag ska väl iaf försöka se framåt..

Hoooppas man kan sova lite bättre och inte bli förkyld.. känns som det är på gång men men..
Vore lite synd då det är massor på G i veckan..

Om jag känner mig pigg borde jag försöka träna imorrn, precis som jag gjort idag (Guldstjärna!!) för att iaf få ihop två dagar denna vecka tillsammans med ett troligt födelsedagspass faktiskt..

På tisdag ere hockey, NÄHÄ, jooo.. DIF-Färjestad.. Viktig match.. Minst sagt.. Challes tröja ska hissas och hyllas, roligt..

Dream Theater på Hovet på onsdag med pappa.. Har sett dem flera gånger, inga större förväntningar denna gången, men pappa gillar dem som fan och hoppas det blir bra..

På torsdag ere derby igen, aik-DIF , ska inte gå denna gång då det är kombinerad hockey- och klippkväll hemma.. Tror och hoppas Adde och chiefen kommer hit..

På fredag ere ”dan-före-födelsedan-middag” hos mamma.. Blir skoj.. Synd att inte Anna, Jens och rockstjärne-Alice kunde komma men jag kommer ha det kalasbra med dem som är där..

Och på lördag ere ingen vanlig dag för då.... ...ere.. dagen då Red Sox-biljetterna släpps.. Ja? Vafan trodde ni haha.. Blir jävligt spännande.. hoppas det löser sig.. jag tror det, men det blir nervigt..

Strålande skön hemmaeftermiddag/kväll igår.. Två hockeymatcher, SAIK-Brynäs och Färjestad-Linköping som båda var sevärda, Stjärnorna på slottets säsongsavslutning (ses om ett år!) och sedan nattsnack emd amerikanarna.. Var nog uppe ANINGEN för länge men men.. Gick iaf till de jävla Friskis idag.. Fan nöjd med det.. men nu känns det i halsen å jag är sååå seg..

Men nu ere fan dags för cola, en bulle och lite grillchips för sånt får jag äta idag så de så..

Hoppas som sagt kommande veckan blir bättre än den som nyss var.. Aja, vi kör..

New England Patriots – Baltimore Ravens på TV10 nu..
Hoppas på Patriots för Veronicas och flera av mina Red Sox-vänners skull!

Kommentarer
Postat av: Mossan

Ses på fredag! Jag har ett jättegott nytt gratängrecept att överraska med, provlagat denna gång!Kram på dä, och ha en bra vecka!

2012-01-22 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0