Emperial masterpiece...

2 inlägg på typ 2 veckor.. MEN HALLÅÅÅÅÅÅÅ..

 

AAAmen i onsdags vare Friskis-premiär då med instruktör Kalle som var utmärkt.. Programmet byggdes upp, det kändes bra.. Hade rätt bra självförtroende inför dagens pass (JOOO dagens pass, en söndag, hej å hå..) att det skulle gå rätt bra.. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOF det var jobbigt.. men men, på rätt väg.. Var nästan spyfärdig efteråt.. Magjäveln ska fan få jobba alltså.. Tre gånger nästa vecka.. Go Go Go..

 

Beslutsångesten om när/var/hur och kanske ännu mer MED vem eller så man ska åka med till USA nästa år.. N.Y + Boston? Bara Boston.. Hmm.. Aja, augusti verkar det bli iaf.. Vilket isf skulle betyda än senare semester än vanligt, nästan bara augusti isf.. Men men, jag får se.. JAAA det är långt dit men folk är ju tokgalna på att boka flygbiljetter.. En plåt kan ju kosta si å så idag men imorrn ere 1500 mer, JOOO dääää sant asså.. Hände senast förra året när jag å farbror skulle boka våra sommartickets.. Shit pommes frites..

 

DIF Hockey var kalas i torsdags mot Linköping..

DIF Hockey var BAKIS i lördags mot Skellefteå, nuff said..

 

Dop för Alice igår, Anna å Jens dotter.. Prästen malde på med sitt skitsnack i vanlig ordning om tända ljus som fyllde med Guds kraft i kroppen genom hela livet å allt fan vad det var.. Alice var dock stencool och tyckte nog precis som jag att dopet kunde ägt rum på Liljeholmsbadet med David Hasselhoff som ”präst..”

 

Nya Tom Waits kommer snart, grymt, peppar massor.. Saltar oxå!

 

Fick igenom en ny överenskommelse med chefen i veckan, tänker inte säga exakt vad den innebar utan bara säga att jag är ganska nöjd och tacksam med utfallet och det känns klart bättre nu än för en vecka sedan..

 

Kl 21.15 kom jag hem till Jimmy och träffade Jimmy, David, Ken, Carro, Emelie, Jamie, Holmen, Lina, Rory, Jossan.. Ca. 21.40 drog vi.. Haha, snabbvisit of the year..

 

Tycker att de jävla NHL-förhandlingarna måste lösa sig nu.. Inga matcher varken i ESPN America eller Viasat.. FIXA!

 

1,5 vecka kvar av baseballslutspelet, ujuj.. Texas Rangers spelar final i år igen, mycket bra gjort att ta sig tillbaka från förra årets finalförlust.. Sen får man se i veckan om det blir mot St Louis (leder 3-2 i matcher) eller Milwaukee.. Jag tror på St Louis och den finalen blir ju mera mumma än karden asså!

 

Späckad vecka nu:
Måndag: Jobb, Halmstad-DIF Fotboll på TV, dammsugning, Brewers-Cards på TV (repris)
Tisdag: Jobb, träning
Onsdag: Jobb, Linköping-DIF Hockey på TV samt tvättstugan

Torsdag: Jobb, träning, World Series match 1 på TV (repris)

Fredag: Jobb, Fönstret, World Series match 2 på TV (repris)

Lördag: Jobb, Träning, DIF Hockey-Luleå på Hovet, World Series match 3 på TV (Live) om jag orkar..

Söndag: SOVA och DIF Fotboll-Gefle på Stadion

 

Ser redan nu fram emot lördag 29/10, kan bli en skoj dag =)

 

Vet inte om nån såg de men mitt förra inlägg blev alltså kommenterat av en som jobbar på VIASAT-supporten.. jag trodde inte mina ögon.. Får ju såklart ge cred till de, sen hur fan de HITTADE vad jag skrivit måste man ju fundera på men men..

 

Ladda mp3:n, förhoppningsvis somna till ”Fotbollskanalen” och en ny vecka på gång.. Let's go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0