Åsnan Karlsson..

..eller Sebastian Karlsson som han egentligen heter kan, precis som Martin Sevc efter sitt rasistuttalande förra veckan, dra åt helvete han med.. Fast ännu mer.. För er som inte är sportnörd som jag så kan jag sammanfatta att Linköping-spelaren Karlsson igår tacklade Frölundaspelaren Magnus Kahnberg nå så grönjävligt fult och jag vart fan vansinnig när jag såg det så jag vet inte vatd. Jävla idiotjävel.. Dessutom kommer det ett sånt äckligt citat om ”att jag är ångerfull och ville inte skada honom”.. Nä men ville du inte det kanske du skulle sluta tänka med arslet och inte göra som du gjorde.. FYFAN! För er som missat det och vill se, följ länken nedan, sen kan ni ju oxå få avgöra om han inte gör det med flit.. Hoppas han blir avstängd skitlänge!!

 

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/ishockey/elitserien/article13891657.ab

 

Bra lördag.. Träningspass på Friskis i Farsta.. 3-0 mot Timrå på Hovet.. DIF Hockey har långtifrån spelat bra på länge nu och var inte speciellt bra igår heller, som tur var va Timrå ännu sämre, smått otroligt, och segern var rättvis.. 4st 6or på hästarna och en tia på dubbeln innebar 565 kr in på 176 kr satsade.. Fint.. Sen vare fest i Vårberg hos Freddy och Lina, DET var skoj.. Och ösigt.. Undrar vad fan som hände.. Haha.. =)

 

”Så Mycket Bättre” var bra igår igen.. Kanindräkterna var skoj och Mikael Wiehe blir alltmer en idol som säger både mycket kloka och roliga saker!

 

Hmm, Chainsaw på fredag eller inte.. Funderar och funderar..

 

Inte mycket har hänt hittills i mitt baseball-lag.. Jag hoppas de signar David Ortiz igen, gå med på 2+1 år jävla gubbe!!!! Och Papelbon i 4 så kan vi åka sen, hehe.. Försök få Cuddyer oxå, blås Phillies, kom loss!!!

 

Kommande Leviathan-skivan är fan nästan läskig att lyssna på.. Bland de mörkaste jag hört.. Vet i fan om jag tyckte den var så bra men, asså, wow.. Total fucking darkness jösses..

 

Dylan var kalas i fredags.. Visst, han sjöng inte alltid klockrent men BANDET ägde nå fruktansvärt.. De svängde som fan! Hade skitkul på Globen-läktaren.. OM det var den sista konserten jag såg med numera 70-årige Dylan så är jag mycket nöjd med min tredje konsert med gammelgäddan.. JÄVLA GUBBE!!!! =)

 

Om drygt två veckor släpps ”50 words for snow”, Kate Bush's nya skiva.. Spännande!

 

Hoppas få mitt paket från Amazon med ”MLB2K11”, baseball-spel till PS3.. Ska bli kul att testa hehe..

 

Ungefär samtidigt släpps oxå ”En Cool Jul”.. En julskiva med Svante Thuresson, så jääävla ballt.. Jag tror den komemr vara helt jävla strålande.. Kul oxå att det inte bara är samma gamla vanliga grejer utan mer riktiga låtar.. Bland annat av två låtar av Lundell =) ..ska bli skitkul att höra.. Mamma och Björn ska ha en iaf, och de är fan inte omöjligt att jag köper en oxå hehe..

 

Jul ere ”redan” i hela butiken.. Slingor, stakar, stjärnor, granar, julgransbelysnignar.. Aaaah men har väl fått till det rätt bra på varusidan iaf tycker jag.. Skyltningen ere nu dags för.. Inleds troligen kommande veckan, hej å hå!

 

Skinny Puppy's nya platta var oerhört svårlyssnad.. Inget givet köp, men, måste försöka jobba in den på nå vis..

 

Snart midnatt, ska packa tvättpåsen till morgondagens tvätt-tid.. KUL KUL!

Gonatt dårå va..


Kommentarer
Postat av: Björne

Mikael?? trodde han hette MAGNUS Kahnberg, men du vet väl bäst garpen... ;)

2011-11-07 @ 00:48:11
Postat av: Mossan

Hoppas du sov gott, hade du tvättsäcken som kudde kanske!?

2011-11-07 @ 07:17:04
Postat av: Bloggosphere

Haha shit.. Ändrar på en gång..

Mossan, nää..

2011-11-07 @ 10:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0