Past, present and future..

..typ.. Eller nåt..

 

IDAG ere måndag 28/3.. Major League Baseball i USA börjar torsdag 31/3.. Asså.. OH MY it's finally here.. Herrejävlars!!!!!!!!!!!! Alla som följt den här bloggen vet att längtan och typ ångesten varit enorm!!! Men på torsdag börjar det kastas bollar som ska slås till med slagträn och flyga långt som fan.. FAKKIN LAVV IT!!!

 

Först på fredag inleder Boston Red Sox borta mot Texas Rangers kl 22.05 svensk tid.. Oh my hoppas det inte regnar så den blir uppskjuten.: hela planen ed att sitta och se den och vara ledig dagen efter blir nu inte av så hoppas matchen inte tar upp till 4 timmar.. Då blire lite sent.. haha.. Trevligt oxå att den TV-sänds på ESPN så man slipper glutta på datorn..

 

På site:n redsoxnationfans.com är folk galet pepp.. Flera kommer sitta där och vråla ut sin glädje över Opening Day på fredag.. Jag är en av dem.. SwedeRS är uppskattad, mycket roligt..

 

FET match redan på torsdag då Detroit möter Yankees i New York.. Den matcher krockar dock med match 6 mellan Lule å Skellefteå.. Känns som jag lär ha koll på båda.. =)

AIK åkte ur, fan på tiden, inte en dag för tidigt.. Har redan hyllat dem över deras fantastiska säsong så nu kan man äntligen njuta över att man slipper se dem nå mer.. Som redan nämnt fortsätter SAIK-Lule att spela.. Match 5 imorrn, fantastiskt roligt!!!

 

Fest på lördag, ser fram emot, kan bli galet!!!

Födelsedagsfika hos plastsyrran på söndag, lär va slitigt med tanke på lördan men men.. Förhoppningsvis finns det läsk och nån bulle eller sju..

 

På posten idag fick jag mina och Veronicas biljetter till Red Sox-Yankees 1:a september.. Jävlar va skoj det var att se dem bara.. Hihi =)

 

Var i Farsta och handlade igår.. Köpte skor.. Som jag troligen inte verkar kunna ha. Det var en chansning som hittills inte verkar gå hem.. Har dock reservskor jag kollat på.. Får se hur de blir.. Men men.. Har man felkonstruerade fötter så har man haha..

 

Allsvenskan börjar till helgen.. DIF-AIK på måndag om en vecka.. Känns väldigt, ja, både och.. Klart det blir spännande med derby men, det känns fan för tidigt ändå.. Man kommer va där och säkert vara igång nästa måndag men, ja, det råder ju inget tvivel om att baseball-starten känns hetare för mig än Allsvenskan iaf.. Något som är trevligt med att Allsvenskan ändå börjar är ju faktumet att man får träffa Bojje oftare.. Ken och Victor oxå såklart =)

 

Skrev ju förra gången om att skattebeskedet skulle komma.. Redan på måndagen loggade jag in och som befarat får jag tillbaka en rejäl sudd med pengar.. Behöver väl inre skriva ut exakta summan här men ja, det finns hål att fylla i sommar/höst så jag lär inte bada i pengar den här sommaren heller.. MEN, jag kommer ha bra nytta av dem!

 

Oscar Eklund klar för Kärpät.. Stefan Ridderwall fick inget nytt kontrakt.. Spontant känns förlusten av Oscar Eklund mer men skitsamma, TACK båda två för det ni gjort för DIF Hockey!!

 

Märkligt hur det kan känns efter så många år.. Efter att varken sett eller träffat henne på typ, ja, va kan de va, 6-7 år eller nåt, så stötte jag på min gamla kärlek Sandra i centrum igår.. Shit asså.. Det pirrade fortfarande.. Haha.. Het som fan i vanlig ordning.. Brudjävel (skrattar)

 

Tänker inte skriva ut vad lillasyster skrev som svar på ett sms jag skickade i lördags med tanke på damer men det var verkligen hysteriskt roligt och asbra .. PUSS på dig! =)

 

OPENING DAY PÅ FREDAG!!!!!

 

Har börjat få igång lite sälj på jobbet.. Fan skoj..

 

Köttet mamma köpte i fredags var helt sanslöst.. Hur gott som helst.. Huva, måste åka tillbaka snart hahaha..

 

Såg filmen Jackass3D igår.. Otroligt rolig, mestadels.. Klart sevärd för alla som gillar dårarna!

 

Natten mot söndag ställde vi fram klockan en timme..

I höst drar vi tillbaka klockan en timme..

Kan vi inte bara SKITA I ATT STÄLLA OM KLOCKAN?!?!?!?!?!?

 

Snart midnatt, dags att publicera, packa tvättpåsen till imorrn... Det blir bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0