Tips för att skina upp..

..är alltid bra!

 

Tanka därför ner ”hits”-musik från 60-70-80-90-talet.. Jag lovar att ni kommer hitta GALET MYCKET SKIT!! Men.. Plötsligt så hittar ni typ 1 av 150 som ni minns att ”Åme åååhhh den där minns jag från då, den är ju jättebra..” Så sparar man dem..

 

Nu hänger min Lundell-tavla på väggen.. Det borde den gjort för längesen.. Men nu gör den det.. Tack mamma =)

 

Åk hem och ät god middag med kompisar som just köpt en grill.. Det kommer vara världsklass på både maten och framförallt sällskapet..

 

Älska något ingen annan i din närhet gör och lev för det.. Lev för din glädje och ilska.. Lev för din passion!!

 

Lev för dina principer.. Stå för dem.. Men tveka inte att erkänna om du inser dig ha fel.. Man måste kunna ändra på sig men man ska aldrig ta skit för att man inte tycker som alla andra..

 

Det finns för många idioter..

 

Roddan var skitbra i torsdags.. Jag å Adde diggade det som fan.. Att han hade roligt betydde extra mycket för mig.. Vissa personer tyckte de va skitkul att driva med mig å Adde för att vi var där.. Men ja.. Dem är väl inte bättre..

 

Red Sox har tagit 5 raka.. En sweep mot Arizona tis-tors och en möjlig sweep av LA Dodgers om man vinner nattens ”Sunday Night Baseball”.. Kollar matchen imorrn kväll efter gårdagens jobb och kutande/vandrande..

 

Under 92 kg nu.. Första målet på under 90 kg närmar sig.. Hmm ja..

 

Umgås med folk som säger ”Det hade varit roligt om du var med”..

 

Berätta för folk vad man tycker om dem.. Är de fina så säg det.. Är de snygga så berätta det.. Men, gör det bara till en viss gräns, för gör du det för någon du bryr dig om och aldrig får någon respons så gör det inte för länge för då plågar du bara dig själv och tillslut kommer du känna dig misslyckad och som att du förnedra dig själv..

 

Ät upp en del av ditt inre.. Odla den inuti och lev ut den för något som förtjänar det.. Vare sig det är av glädje eller av ondo!!! Känn den växa som en tickande bomb inuti och explodera ut mot det som de förtjänar!!!

Ät upp en del av ditt inre.. Skrik ut din passion...

 

Göm dig bakom dina solglasögon även om det inte är sol.. Det är väl för fan ljust? Kanske ska inte folk se mina ögon.. Kanske ska den som jag väljer se mig, SE MIG, kanske INTE just du som tittar på mig som ett ufo..

 

Kanske jag inte går fram och säger hej för att jag inte vill,.. Högst troligt är jag bättre än dig och skiter i hur du mår nuförtiden och vad fan du jobbar med eller om du har massa ungjävlar som lärt sig läsa Alfons Åberg.. De personer jag gillar går jag fram till, jag undrar hur de har det på jobbet och deras dotter mår.. Och gör jag inte det kanske jag hatar dig.. Eller ännu troligare, bara skiter i dig..

 

VARFÖR ska jag ändra min åsikt att inte vilja skaffa barn SENARE?!?! NÄR ÄR SENARE?!!?! Hur jävla gammal ska jag bli för att plötsligt vilja ha ett barn som är mitt?!?!? Enögda jävla otänkande individer.. Jag skaffade en remiss för sterilisering.. Den gäller i tio år.. Det har gått 2,5 år nu.. Vem är DU att tro att du vet något..

 

Varför brinner du inte upp.. varför får jag inte njuta av bilden och höra din smärta skrikas ut när du plågas till döds för.. Ingen tycker om dig, alla hatar dig.. Varför tar du inte bara livet av dig.. Varför kan du inte supa ihjäl dig.. Ingen andra chans.. Det förtjänar du inte! FÖRSVINN!

 

Varför kan inte du tycka att jag är fin och svara liknande när jag säger att du är fin..

 

NP: STILTSKIN - Inside


Kommentarer
Postat av: Mossan

Det var väldigt många Johan i den här texten. Från den glada upprymda till den mörka arga. Hela du antar jag...

2010-06-21 @ 08:55:15
Postat av: Sågen

Många spretiga känslor Johan. Varför så arg ?



Man behöver inte ändra sig och vilja ha barn bara för att samhället anser dig som " lyckad" om du har barn. Hoppas du fattar vad jag menar ?

2010-06-21 @ 09:56:40
URL: http://doomsdaysjesus.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0