Klockan är som vanligt..

..alldeles för mycket men DET SKA uppdateras..

 

KISS var skoj på Stadion igår.. Syrran var stark som orkade med blåst och kraftigt duggregn och faktiskt diggade loss lite.. Det var det sämsta gig jag sett av dem (5:e gången) men såklart bra ändå och alltid roligt att se ”hjältar”.. Hela känslomässiga historien från 1997 och fram till nu med allt som hänt KISS, behöver man ju inte dra men.. Ja, det var bra, absolut, men det är inte ändå inte samma sak längre..

 

Fotbolls-VM är igång och det är riktigt skoj.. Tyskland körde arslet ur the Aussies ikväll och Argentina hade trevlig match mot Lagerbäcks mannar igår.. Skoj skoj, mera matcher redan imorrn.. Fotboll på arbetstid, fantastiskt!!

 

Farbror verkar haft bra Sweden Rock, det är bra det.. Hela Sternhall-J-li-Dunder-ganget verkar att överlag haft det bra oxå.. Man hade såklart lite ”man borde ju varit där”-feeling under veckan men efter att ha läst om banden man helst ville se och lite annat så känns det ändå okej att man inte var där, skönt, det blir ju Wacken för mig i augusti..

 

Bosox tog två av tre matcher mot Philly, fullt godkänt.. Jakten på Yankees och Tampa fortsätter, ett race som lär hålla säsongen ut.. 97 matcher kvar för red Sox, känns idag som inte en enda för mycket!! =)

 

DET ÄR BIN I ALLA TV-APPARATER NUFÖRTIDEN!!

 

Bone Gnawers skiva är ju asbra, jag är SÅ jävla långsam, Sågen måste såklart få mig att skämmas hur jag kunde rata den förut..

 

Mamma är bäst!

 

Kanske Roddan-konsert på torsdag då, får se..

 

Knas med ryggen, ont i benen, japp japp, bara att kämpa på..

Astrevligt på Fönstret i fredags med glada miner för att man var där..

 

Cola är inte lika gott heller, det är en närmast chock att skriva detta men det är så, efter att inte druckit någonting sånt mån-lör är det närmast en sötchock som man inte fixar längre, det funkar med mat men inte bara cola, det smakar fan, ”konstigt”.. Jag trodde ALDRIG jag skulle kunna skriva något sådant.. Chocken är TOTAL!

 

Sista veckan på man jobbar måndag-lördag nu på dryga två månader.. Sedan är det lördagsstängt på Fricken ett tag.. Skönt, ja, bra för ekonomin, SÅDÄR..

 

Hejar massa extra på J-li!!!

 

Freddie Wadling imorrn på Grönan, har ju Gröna Kortet så det är ju ”gratis” men ja, vet i fan, känner inte för att stå sådär länge igen.. Blir säkert att åka hem och se reprisen av Sunday Night Baseball, Chicago-derby, trevligt!!!

 

Känns benen okej så blire snabbgång/ev. Jogg på tisdag, vill fan köra, men ja, de får inte göra så ont som förra veckan, de va lite obehagligt nästan..

 

Gene Simmons håller! Det är härligt!!!

 

Undrar vilka matcher man missar imorrn när man jobbar.. ELLER NÄÄ JUUUUSTE!!!! hahahaha..

 

Väldigt trevligt att träffa Stefan å hans trevliga syskonbarn igår efter KISS, vilken höjdare det blev =) ..billig sprit fick jag köpa oxå, bara en sån sak!!

 

TCU-Florida State möts i College World Series i baseball, lär man ju ha ögonen på LITE i kommande veckan iaf =) har inte riktigt fattat omd et är finalen eller hur det funakr men det lär ju klarna inom närmsta fratiden hahaha..

 

Jag tycker om baseball, jag är en nörd, jag accepterar =D

Och NU ska jag sova.. Eller försöka, de lär ju aldrig gå då jag la mig sex i morse å gick upp efter ett MEN VAFAN, bara att försöka..

 

Lets go, Red Sox, bam bam bam-bam-bam!!!


Kommentarer
Postat av: Mossan

HÄRLIGT! Att dina smaklökar är i full funktion så Cola smakar så vidrigt sött och konstgjort det faktiskt är! Kämpa på med gång och jogg men lyssna på kroppen, gör det ont; ta det lugnt!!

2010-06-14 @ 08:22:35
Postat av: Sågen

Men vafan Johan. Fina reflektioner. Du måste jus kriva fler än en gång per vecka. Abstinensen blir som när du inte fått dricka cola



Kul att du gillar Benet

2010-06-14 @ 11:21:54
URL: http://doomsdaysjesus.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0