1 rätt av 3..

..är långtifrån bra men så har det gått hittills i NFL-tipsen..

 

Jets slog Bengals borta, fel! Dallas slog Philadelphia hemma, fel! Baltimore slog New England borta, rätt!

 

Dallas har imponerat mest hittills, VILKEN överkörning av Philadelphia!! Är vääldigt nöjd med att inte möta dem redan nästa helg då Saints får möta vinnaren av Arizona och Green bay, som håller på nu för övrigt..

 

Jets vann oxå tämligen komfortabelt, men Cincinatti var bleka.. New England däremot, VAD hände där.. 0-24 hemma mot Baltimore efter första quartern?!?!!? Det var inte riktigt vad man väntat sig.. Brady visade inte upp sitt A-game och säsongen som skulle bli hans stora comeback efter förra årets frånvaro p.g.a. skada tog slut, ”på en gång”, typ..

 

Det är överlag askul att slutspelet är igång.. Taggar ju som sagt för nästa helg då Saints går in i slutspelet.. Förutom den så är nog veckans match Minnesota-Dallas, vilken holmgång det kan bli!!

 

Införskaffade äntligen ny TV idag.. Det var dags nu.. Utan att överdriva är NFL-slutspelet ASKUL på en 29-tums SONY-tjockis, MEN ännu läckrare på en 40-tums SONY-plattis.. Jag får se HELA BILDEN! Härligt =) ..bilden på de analoga kanalerna är bättre än vad jag trodde.. Ljudet är bättre än vad jag trodde.. Nu hoppas jag man får lite pengar i födelsedagspresent så man kan betala av den.. Skoj är det iaf =D ..ska köra hockeypremiär med Canal+ på tisdag kväll.. Taggar redan litegrann..

 

Imorrn har jag fått för mig att gå till Eriksdalsbadet.. Har inte varit där och tränat sen mitten av oktober.. Huva.. Lär bli intressant, ska köra lite mjukstart imorrn för att sedan köra mer ordentligt på onsdag har jag tänkt.. Ska även försöka komma in i nyttigare rutiner som gick ganska bra i höstas.. KAN bli lite knepigt i början men man får kämpa..

 

Klockan är snart tolv, är ganska seg, blev väl sent inatt även om jag bara var hemma.. Ska lägga mig snart, testa mina nya påslakan som jag fick i julas..


Vi kör en vecka till då.. jobb måndag till lördag.. Träning imorrn och onsdag, om det går och känns som planerat.. hemmakväll tisdag, DIF-Luleå på Hovet på torsdag.. Sen ere helg å det blir troligen massa hemma MEN man vet ju aldrig..

 

Nighty night.. UNDER AND IN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0