Well, två dagar har gått och...

...no gambling... Det är bra!!


SJÄLVKLART satt dubbeln idag på 10 rader jag hade, NEJ jag lämnade inte in, och den gav ju över 15 gånger HYFSAT OTIPPAT!! Säkerligen lär jag ha 6 el. 7 rätt på V7:an till imorrn som jag gjort på skoj... Klart det är "surt" om den sitter men men.. Vafan.. nu är det som det är =)


Hockeyslutspelet drog som bekant igång igår och det var riktigt trevligt direkt.. Timrå-HV71 på C+ var kalas och Niklas Holmgren gjorde allt för att göra det ännu lite bättre.. HÄRLIGT!!!


Frölunda gick ju på pumpen nå otroligt borta mot Luleå och det var dumstrut på Dahlén å hela helvetet i media idag.. Skulle dock inte förvåna mig om Frölunda tar 4 raka nu.. Vafan dem är skitförbannade nu och ARGAST AV ALLA är Honken i kassen å lär spika igen.. 5-1 till Frölunda imorrn??


Har fått ett rätt otrevligt "problem" imorrn.. I-landsproblem kan kallas men två vänner firar födelsedag samtidigt och, det är såklart väldigt olyckligt.. De tycks ändå bli krogen då jag lovat Pelle först men det var VÄÄÄLDIGT tråkigt idag när Ken hörde av sig.. Usch.. det var fan jobbigt även om han sa att det var okej å förstod varför =(


Köpte biljett till Neil Young idag.. THANK YOU MASTERCARD!!!


Kanske köpa ett par nya brallor imorrn.. Får se..


Hockey imorrn igen klockan fyra.. Frölunda-Lule är C+ val av match och den ligger nära till hands.. Får se vad som blir mest spännande..


Dags att lägga sig tror jag, imorrn blire jobb och för första lördagen sen, ja, kan de vara 5/7-2008 ska jag inte spela hästar.. Herrejösses.. Det blir fan en prövning..


WELL, sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0