PEPP PEPP PEPP...

...är det minsta man kan säga då jag imorrn får åka på festival igen.. Det blir mitt första besök

nånsin på Sweden Rock då dem fått till en kalas-lineup va de gäller band i min smak.. Självklart ere

mina barndomshjältar ZZ Top som lockar mest och ahde det inte varit för dem ahde jag kanske aldrig

ens åkt på festivalen.. MEN, nu kommer dem å "kommer ZZ Top kommer jag".. Det ska bli skoj.. Såklart

pirrigt såhär inför speciellt när man aldrig varit där.. Att sen jag ahr en olustig förmåga att

stressa upp mig inför resa, packning, camping, hur man ska få tag i groggvirke, låsa dörren å

liknande saker, ja, sån är ju jag..


Men det lär bli asbra.. kul att vara med många "veteraner" oxå som vet om allt å ingeting om man

undrar..


2-0 underläge i NHL-finalen mot Detroit.. Dem är tunga på hemmaplan.. Två raka hemma nu för Pens..

Hoppas dem tar dem nu när man e borta..


DIF Fotboll fortsätter att gå som ett pendeltåg från SL på vintern.. D.v.s. inge vidare.. Mycket

dålig insats igår.. Det kan ju inte vara så svårt att slå passningar till vrandra men, jo, ta mig

fan tydligen e de halvt omöjligt.. Men men..


Bloggandet har som några säkert märkt varit lite halvt om halvt.. Känner inte att jag haft så jävla

mycket att berätta...


Å har inge mer att säga nu heller..


Kommentarer
Postat av: Anonym

faan va najs...avis fan.vill åxå dit juh

2009-06-02 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0