JAAAAAAAAAAAA!!!

Pittsburgh Penguins vann bara för några minuter sen Stanley Cup i NHL-hockeyn å jag e så jävla glad så.. De smått spritter i hela kroppen och närmast bubblar!!!!!

2-1 borta mot Detroit i match 7.. De sista 7 minuterna var jag så jävla nervös så jag höll på att gå i bitar!!! MEN det gick vägen..

Jag har väntat på de här sen jag upptäckte Penguins å NHL.. Jag gissar på att det var typ 93/94 nån gång.. Dvs drygt 15 år sen.. Det känns RÄTT bra nu..

Neil Young gjorde för övrigt en mycket bra konsert tidigare ikväll men nu så, ja, de hade jag helt "glömt bort".. Ojojoj.. Vilka hjältar..

OUII!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul för dom-.fast ja heja på detroit =)

2009-06-14 @ 16:00:56
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0